حضور گرالدین ویسواناتان، داکری مونتگومری، و آتکارش آمبودکار در Broken Heart Gallery

9 May 2019 - 15:34

گرالدین ویسواناتان (Geraldine Viswanathan)، داکری مونتگومری (Dacre Montgomery)، و آتکارش آمبودکار (Utkarsh Ambudkar) برای بازی در کمدی رمانتیک Broken Heart Gallery (گالری قلب شکسته)، نخستین فیلم سینمایی ناتالی کرینسکی (Natalie Krinsky) قرارداد بسته‌اند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

کمپانی Endeavor Content این فیلم را در جشنواره کن در هفته آینده به خریداران معرفی می‌نماید. سلنا گومز (Selena Gomez) و ماندی تیفی (Mandy Teefey) از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

تهیه‌کننده فیلم Room (اتاق) و کمدی ورزشی Goon (گردن کلفت) یعنی کمپانی فیلم‌سازی No Trace Camping، این‌بار سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده فیلم Broken Heart Gallery خواهد بود. به علاوه، دیوید گراس (David Gross)، جسی شاپیرا (Jesse Shapira)، جف آرکاس (Jeff Arkuss)، و میسون ناویک (Mason Novick) نیز از تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی که فیلم‌برداری اش در ماه آگوست کلید می‌خورد به شمار می‌روند.

فیلم‌نامه این فیلم که نوشته کرینسکی می‌باشد، به روایت داستان لوسی (با بازی ویسواناتان) می‌پردازد، کلکسیونری که در رابطه با معشوقه‌اش که رئیس موزه ویتنی (Whitney) هم هست با شکست عشقی بدی روبه‌رو شده است و از آن رنج می‌برد. و در حالی‌که نمی‌داند با این عشق به جا مانده چه بکند، در لابی هتل یک غریبه مهربان (با بازی مونتگومری) به برگزاری گالری قلب شکسته (Broken Heart Gallery) اقدام می‌کند. فیلم‌نامه‌های Gossip Girl (دختر شایعه) و Grey’s Anatomy (آناتومی گری) از کارهای برجسته کرینسکی به شمار می‌روند. وی اخیراً به اقتباس از The Grown Up (بالغ) نوشته گیلیان فلین (Gillian Flynn) نیز کاری برای کمپانی Universal Pictures ساخته است.

ویسواناتان در فیلم‌های دیگری نیز نقش‌آفرینی کرده است که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: فیلم Comedy Blockers (بلاکرهای کمدی) به کارگردانی کی کنون (Kay Cannon)، درام جدید Hala (هالا) به کارگردانی مینهال بایگ (Minhal Baig)، سریال Miracle Workers (کارگران جادویی) از شبکه TBS، و نهایتأ هم فیلم جدید Bad Education (تربیت بد) ساخته کوری فینلی (Cory Finley).

مونتگومری را هم بیشتر به خاطر ایفای نقش بیلی هارگروو در  Stranger Things (چیزهای عجیب‌تر) از شبکه نتفلیکس می‌شناسند. هم‌چنین در Power Rangers (قدرت رنجرها)، محصول کمپانی Lionstage، نیز حضور داشته است.

آمبودکار نیز در فیلم Brittany Runs a Marathon (بریتانی و دوی ماراتون) به ایفای نقش پرداخته است، که این فیلم امسال در جشنواره Sundance برنده جایزه مخاطبین شد و در ماه آگوست هم اکران خواهد شد. در آینده نیز شاهد حضورش در کمدی اکشن Free Guy (آدم مفت) ساخته شاون لوی (Shawn Levy) و فیلم اقتباسی لایو-اکشن Mulan (مولان)، محصول دیزنی، خواهیم بود که هر دو سال آینده به روی پرده خواهند رفت.

کمپانی Endeavor Content و جمی فلدمن (Jemie Feldman) از طرف کمپانی CGNAFC هم در جشنواره کن فروش‌ها در سراسر جهان را مدیریت می‌کنند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.