اولین تریلر دنباله فیلم ترسناک It منتشر شد

9 May 2019 - 21:30

اولین تریلر فیلم It: Chapter Two کلوب بازنده‌ها را نشان می‌دهد که حالا بزرگ شده‌اند و خاطره کمی از آسیب روحی که از دیدن پنی‌وایز در کودکی دیدند، دارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

نسخه بزرگسال کلوب بازنده‌ها بازیگرانی همچون جسیکا چستین (Jessica Chastain)، جیمز مک‌آوی (James McAvoy)، بیل هیدر (Bill Hader)، عیسی مصطفا (Isaiah Mustafa)، جی رایان (Jay Ryan)، اندی بین (Andy Bean) و جیمز رانسون (James Ransone) را در اختیار دارد.

اولین سری فیلم It براساس رمان استفان کینگ (Stephen King) بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ در سراسر دنیا فروخت و اولین فیلم ترسناک کل تاریخ شد.

این تریلر ویدئویی است که ماه قبل در سینماکان در لاس وگاس نشان داده شد، جاییکه اندی موسکیتی (Andy Muschietti) و ستاره‌هایش اولین ویدئو It: Chapter Two را نشان دادند. این تریلر با صحنه بزرگی شروع می‌شود که بورلی با بازی چستین به آپارتمان دوران کودکی‌اش در Derry برمی‌گردد تا دنبال پدرش بگردد. خانم مُسنی در را باز می‌کند و به بورلی می‌گوید که پدرش فوت کرده است. آن خانم، بورلی را به داخل دعوت می‌کند تا چیزی بخورد اما خیلی زود آن زن تبدیل به پنی‌وایز می‌شود. همه چیز از اینجا به بعد بدتر می‌شود تا اینکه بورلی متوجه تصویری از پدرِ زن روی دیوار می‌شود که شبیه پنی‌وایز است، دلقک شیطانی که او و دوستانش را دهه‌ها قبل شکار کرده بود.

گری دوبرمن (Gary Dauberman) نویسنده سری اول، این دنباله را نوشته است. باربارا موسکیتی (Barbara Muschietti)، دن لین (Dan Lee) و روی لی (Roy Lee) این فیلم را تولید می‌کنند. سیث گراهام-اسمیت (Seth Grahame-Smith) و دیوید کاتزنبرگ (David Katzenberg) تهیه‌کننده‌های اجرایی کار هستند.

سری دوم It در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) اکران می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.