خبر دستمزد هفت میلیاردی نوید محمدزاده تکذیب شد

8 May 2019 - 21:00

در حالی که خبر دستمزد هفت میلیارد تومانی نوید محمدزاده برای بازی در سریال «قورباغه» طی روزهای اخیر بازتاب گسترده‌ای داشت، وکیل این بازیگر با تکذیب این شایعه اعلام کرد از سایت منتشر کننده این خبر شکایت کرده است.

در روزهای گذشته شایعاتی منتشر شد درباره دستمزد هفت میلیاردی نوید محمدزاده برای بازی در یک سریال‌ شبکه نمایش خانگی. خبری که از یک سایت و کانال تلگرامی آغاز شد و در بعضی روزنامه‌ها هم بازتاب داشت.

پس از انتشار گسترده این خبر، سیدحسین روحانی وکیل نوید محمدزاده در گفت‌وگو باخبرآنلاین گفت:

«پیرو انتشار  اخبار کذب در یک سایت و کانال تلگرامی در خصوص دستمزد نوید محمدزاده، ایشان به دلیل نشر اکاذیب جهت طرح شکایت علیه مدیرمسئول سایت هفت‌راه در دادسرای فرهنگ و رسانه اقدام نموده است.»

آنچه باعث این شکایت شده، ظاهرا به این مسأله برمی‌گردد که اعلام شد نوید محمدزاده با سرمایه‌گذار سریال شبکه خانگی «قورباغه» قراردادی یک‌ساله امضا کرده که بر اساس مفادی از آن حتی در ماه‌هایی که مشغول بازی در سریال نیست، حق بازی در هیچ فیلم و تئاتری را نخواهد داشت.

در خبری که رسانه‌های دیگر هم پوشش دادند، آمده بود که بر اساس این قرارداد محمدزاده ماهانه ۶٠٠ میلیون تومان یعنی در کل ٧ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.