کریستن استوارت و تام گلین-کارنی در فیلم جدید بن فاستر بازی می‌کنند

10 May 2019 - 16:00

بن فاستر (Ben Foster) اولین کارگردانی‌اش را در کنار بازیگرانی همچون کریستن استوارت (Kristen Stewart) و تام گلین-کارنی (Tom Glynn-Carney) در فیلم اقتباسی از کارها و نامه‌های ویلیام بورو (William Burrough) تجربه خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی Celluloid Dreams حق فروش بین‌المللی این پروژه را در اختیار خواهد داشت و آن‌را به فروشندگان در جشنواره کن معرفی می‌کند.

فاستر و اُرن مورمن (Oren Moverman) فیلم‌نامه کار را می‌نویسند، که درباره مثلث عشقی میان بورو، نویسنده مشهور Beat Generation با بازی فاستر، نویسنده گمنامی به اسم جون والمر با بازی استوارت و تبعیدی جوان آمریکایی به نام الرتون با بازی گلین-کارنی است که زندگی‌شان را متحول کرده بودند.

بورو که برای نوشتن رمان‌ Junkie and Queer شناخته شده، رمان‌نویس پیشتاز بعد از جنگ است که به همراه نویسندگانی همچون الن گینزبرگ (Allen Ginsberg) و جک کرواک (Jack Kerouac)، دهه‌های ۵۰ و ۶۰ آمریکا را تعریف کرده‌اند و الهام بخش نسلی از نویسنده‌ها، موسیقی‌دان‌ها و هنرمندان بوده‌اند.

فاستر در بیانیه‌ای اظهار داشته:

فیلم ما ضد آهنگ بوده و عاشقان ستاره‌هایمان در نیویورک را می‌بینیم که به مرز تگزاس می‌روند و در سراسر مکزیک می‌چرخند و به جنگل آمازون می‌رسند. این فیلم درباره عشق و خودشناسی در پیچیدگی تاریک و اغلب خنده‌داری است.

فاستر در حال حاضر تهیه‌کننده اجرایی و بازیگر شرح زندگی بری لوینسون، است که بوکسور یهودی است که برای نجات لز کمپ‌های آلمان‌ها می‌جنگد. استوارت نیز به تازگی در ریبوت Charlie’s Angels و Against All Enemies آمازون ایفای نقش کرده است. گلین-کارنی برای بازی در فیلم Dunkirk شناخته شد و در فیلم The King ساخته دیوید میچود (David Michod) بازی کرده است.

رن آرتور (Wren Arthur)، کن کاو (Ken Kao) و موورمن (Moverman) این فیلم را می‌سازند و استیو بوسکمی (Steve Buscemi) تهیه‌کننده کار است.

کمپانی UTA Independent Film Group فروش فیلم در آمریکا شمالی را برعهده خواهد داشت.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.