احتمال پیوستن مایکل روکر به فیلم The Suicide Squad در نقش کینگ شارک

10 May 2019 - 16:30

گروه بازیگران فیلم کامیک‌بوکی The Suicide Squad «جوخه انتحار» به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) همچنان در حال گسترش است. جزئیات زیادی از این فیلم که در آن شاهد همکاری شرورهای کامیک‌های دی‌سی (DC) برای انجام ماموریت‌های خطرناک برای دولت خواهیم بود در دسترس نیست. حالا به نظر می‌آید مایکل روکر (Michael Rooker) بازیگر فرنچایز Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» قرار است در این فیلم نقش یکی از شروران را بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گزارشات حاکی از این هستند که روکر قرار است نقش کینگ شارک را در فیلم The Suicide Squad بازی کند. البته روکر قبلا چندین بار با گان همکاری داشته، که جدیدترین آن‌ها بازی در نقش یاندو در سری Guardians of the Galaxy بوده، اما قبلا هم در فیلم‌های The Belko Experiment «آزمایش بلکو» و Slither «خزیدن» به نویسندگی یا کارگردانی گان حضور داشته است. این احتمال زیاد است که روکر در یک فیلم مهم دیگر با گان همکاری داشته باشد، مخصوصا با در نظر گرفتن این نکته که شخصیت او در سری Guardians of the Galaxy قرار نیست به این فرنچایز برگردد.

اگر می‌خواهید بدانید چه بازیگران دیگری در فیلم The Suicide Squad حضور دارند، این را می‌دانیم که ویل اسمیت (Will Smith) قرار نیست دوباره نقش فلوید لاوتون ملقب به ددشات را بازی کند. ادریس البا (Idris Elba) قرار است در این فیلم نقشی نامشخص را بازی کند؛ شخصیت‌های هارلی کویین با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) و کاپیتان بومرنگ با بازی جی کورتنی (Jai Courtney) در این فیلم حضور دارند؛ جان سینا (John Cena) قرار است نقش پیس‌میکر را بازی کند که این نقش ابتدا به دیو باتیستا (Dave Bautista) پیشنهاد شده بود؛ وایولا دیویس (Viola Davis) دوباره نقش آماندا والر را بازی خواهد کرد؛ و جوئل کینامن (Joel Kinnaman) ممکن است در نقش ریک فلگ برگردد.

فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲‍۱ (۱۴ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.