دیزی ریدلی به جمع بازیگران فیلم دیگری ملحق شد

29 September 2016 - 20:18

دیزی ریدلی تا دو سال قبل در میان ستارگان درخشان هالیوود شناخته شده نبود اما با توجه به بازی کم‌نظیرش به عنوان شخصیت ری (Rey) در فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد» به شهرت جهانی دست یافت. از آن پس، دیزی ریدلی با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس هرچه بیشتر در حال گسترش رزومه کاری خود بوده است. حال قرار است فیلم Peter Rabbit از خانواده فیلم‌های سینمایی سونی هم به این رزومه کاری بپیوندد.

ورایتی روز گذشته در گزارش خود از انتخاب دیزی ریدلی (Daisy Ridley) و الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) برای اضافه شدن به عوامل این فیلم خبر داد که قرار است در کنار یکی از مجری‌های معروف انگلیسی یعنی جیمز کوردن (James Corden) نقش‌آفرینی کنند. ویل کلاگ (Will Gluck) قرار است فیلم را کارگردانی کند و نوشتن فیلم‌نامه آن بر عهده راب لیبر (Rob Lieber) است. ساخت این فیلم بر عهده Animal Logic – همان شرکتی که مسئولیت ساخت The Lego Movie را در دست داشت – قرار گرفته و با توجه به این گروه از عوامل بااستعداد می‌توانیم برای آن هیجان زده باشیم.

Peter Rabbit «پیتر خرگوش» که در ابتدا از سال ۱۹۰۲ و با کتاب The Tale of Peter Rabbit «داستان پیتر خرگوش» و سپس با ۵ کتاب دنباله‌اش به نویسندگی بیاتریکس پاتر (Beatrix Potter) در ادبیات کودکان به محبوبیت دست یافت قرار است در سال ۲۰۱۸ با اقتباس این شرکت برروی پرده نقره‌ای سینماها برود. هنوز جزییات زیادی از داستان و حالت کلی فیلم نداریم اما می‌دانیم که قرار است عناصر فیلم سینمایی را با انیمیشن سینمایی ترکیب کند که برای شخصیت دیزی ریدلی در فیلم چند گزینه محدود ایجاد می‌کند. مثلا در مرحله اول او می‌تواند یک انسان باشد که ماجرا را برای ما تعریف می‌کند و یا حتی می‌تواند از حیوانات به همراه پیتر در داستان حضور داشته باشد.

همان‌طور که در ابتدا گفتیم دیزی ریدلی با فیلم The Force Awakens به شهرت رسید و حال قرار است در فیلم‌هایی چون Chaos Walking و The Lost Wife نقش‌آفرینی کند. وقتی برای اولین بار کمپین وسیع تبلیغاتی نیرو برمی‌خیزد راه افتاد، فکر می‌کردیم که جان بویگا شخصیت اصلی این فیلم باشد اما با عرضه آن متوجه شدیم که ستاره جدید دنیای جنگ ستارگان کسی نیست جز شخصیت مونث مرکزی آن یعنی ری! دیزی ریدلی صحنه‌های قسمت هشتم خود را ماه قبل به پایان رساند و حال که Episode VIII (قسمت هشتم) راهی مراحل پس‌تولید شده، این بازیگر وقت بیشتری برای رسیدن به دیگر نقش‌های خود خواهد داشت.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.