پوستر نهایی فیلم ابرقهرمانی Dark Phoenix منتشر شد

10 May 2019 - 17:00

پوستر نهایی فیلم Dark Phoenix «دارک فینیکس»، آخرین فیلم فرنچایز X-Men «مردان ایکس» ساخته‌ی کمپانی فاکس قرن بیستم که سال ۲۰۰۰ با فیلم X-Men آغاز به کار کرد منتشر شد. این پوستر حال و هوای خاصی دارد، اما قرار نیست فضای دهه نودی فیلم را یادآور شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Dark Phoenix، بازگویی داستان کامیک Dark Phoenix Saga «حماسه‌ی ققنوس سیاه» است که قبلا هم در فیلم X-Men: The Last Stand «مردان ایکس: آخرین ایستادگی» مورد اقتباس قرار گرفته است. داستان این فیلم در سال ۱۹۹۲ و تقریبا ۱۰ سال پس از فیلم قبلی این فرنچایز یعنی X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان» روایت می‌شود. البته پوستر جدید این فیلم که برای بزرگداشت روز ایکس من در هفته‌ی آینده منتشر شده، حال و هوای دوران طلایی پوسترهای رنگی فیلم‌ها در دهه ۸۰ را یادآور می‌شود، زمانی که هنرمندانی مثل درو استروزان (Drew Struzan) پوسترهای جذابی برای فیلم‌های E.T. The Extra-Terrestrial «ای.تی. موجود فرازمینی» و Back to the Future «بازگشت به آینده» طراحی کردند.

آیا این نشانه‌ای برای این است که دهه ۹۰ در دنیای X-Men با دهه ۹۰ دنیای ما فرق دارد، آن هم با اشارات فرهنگی خارج از دهه که به دلیل ظهور قدرت‌های ابرقهرمانی به وجود آمده‌اند، یا این فقط برای برانگیختن حس نوستالژیک طرفداران است؟

فیلم Dark Phoenix در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.