پیوستن کریستین اسکات توماس به فیلم اقتباسی Rebecca محصول نتفلیکس

10 May 2019 - 17:30

کریستین اسکات توماس (Kristin Scott Thomas) بازیگر نامزد اسکار به لیلی جیمز (Lily James) و آرمی همر (Armie Hammer) در فیلم اقتباسی Rebecca «ربکا» پیوست. بن ویتلی (Ben Wheatley) کارگردانی این فیلم را براساس داستان گوتیک دافنه دوموریه (Daphne du Maurier) برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

توماس نقش منفی اصلی فیلم یعنی خانم دنورز را بازی می‌کند، و همر و جیمز نقش زوج تازه ازدواج کرده‌ای را بازی می‌کنند که در مرکز این داستان مهیج قرار گرفته‌اند. توماس که رزومه‌ی خوبی در فیلم‌های انگلیسی و فرانسوی زبان به دست آورده، برای بازی در فیلم The English Patient «بیمار انگلیسی» نامزد جایزه اسکار شد، برای بازی در فیلم Four Weddings and a Funeral «چهار عروسی و یک تشییع جنازه» جایزه بفتا را برد و سه بار نامزد جایزه سزار شد. توماس همچنین به عنوان بازیگر مهمان در فصل دوم سریال کمدی Fleabag حضور دارد.

رمان نوشته‌ی دوموریه داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که وقتی به املاک خانوادگی شوهرش در ساحلی در انگلیس می‌رود، خودش را در حال نبرد با ربکا همسر فقید و سابق شوهرش پیدا می‌کند، که همچنان خانه‌ی آن‌ها را به تسخیر خودش درآورده است.

ویتلی کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از جین گلدمن (Jane Goldman) نویسنده‌ی Kingsman «کینگزمن» برعهده دارد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.