جی. جی. آبرامز: به‌زودی اطلاعاتی از فیلم Portal اعلام خواهد شد

29 September 2016 - 22:00

گذشته از شوتر محبوب کلاسیک شرکت ولو یعنی Half-Life، قطعاً یکی دیگر از معروف‌ترین آثار این شرکت، بازی Portal است که محبوبیت بسیاری را نیز در بین بازی‌بازان دارد. در گذشته اعلام شده بود که قرار است فیلمی از این دو بازی ساخته شود. اکنون جی.جی آبرامز به صورت رسمی تایید کرد که هنوز این دو فیلم در حال توسعه هستند. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.  براساس گزارشات سایت IGN، در مراسم افتتاحیه و فرش قرمز فیلم Westworld از نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده مشهور یعنی جی‌. جی. آبرامز درباره وضعیت حال حاضر دو فیلم Half-Life و  Portal که از دو سری بازی مشهور ساخته خواهند شد، سوال شده است و آبرامز در پاسخ به این سوال اعلام کرده است که هر دو فیلم همچنان در حال توسعه هستند.

ما هفته آینده جلسه‌ای را با شرکت ولو خواهیم داشت. ما به صورت فعال بر روی فیلم کار خواهیم کرد. من امیدوارم که به زودی شاهد معرفی رسمی فیلم Portal باشیم.

در خصوص این که فیلم‌نامه این دو فیلم از داستان بازی‌هایشان خواهند بود یا نه، آبرامز توضیح داد:

ما بحث‌های جالبی با نویسندگان داستان این فیلم‌ها داشته‌ایم. بسیاری از آن‌ها اعتقاد داشتند که هنگامی که یک فیلم یا نمایش درباره چیز خاصی که مقداری شناخته شده و معروف باشد، ساخته می‌شود، افرادی را پیدا خواهید کرد که در خصوص این آثار بسیار متعصب هستند. به عنوان فردی که عاشق بازی کردن Half-Life و Portal است، صحبت کردن درباره فیلم این عناوین با کسی که به‌تازگی با این سری‌ها آشنا شده باشد‌، باورنکردنی است. این واقعاً مثل بذر برای درختی باورنکردنی است که شما پرورش داده‌اید.

مشخص است که آبرامز نمی‌خواهد فعلاً اطلاعات زیادی از این دو فیلم بدهد اما جای دلگرمی دارد که قرار است به صورت جدی این آثار براساس داستان خود بازی‌ها خلق شوند. می‌توان امیدوار بود که شاهد دو فیلم خوب از دو سری بازی مشهور و پرفروش دنیای بازی‌های رایانه‌ای خواهیم بود.

این فیلم‌ها ابتدا در جریان مراسم DICE 2013 معرفی شدند اما تاکنون خبر خاصی از آن‌ها درز پیدا نکرده بود. با این وجود، به نظر می‌رسد که به زودی باید منتظر معرفی رسمی و اطلاعاتی از فیلم Portal باشیم.

منبع: IGN

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.