لوگوی رسمی ریبوت فیلم Charlie’s Angels منتشر شده است

11 May 2019 - 22:36

Sony Pictures تصویر جدیدی از لوگوی رسمی قسمت جدید فیلم Charlie’s Angels که ریبوتی از فیلم قبلی است، و به کارگردانی الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) ساخته شده است، منتشر کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

از ستارگان قسمت جدید فیلم Charlie’s Angels می‌توان به کریستین استوارت (Kristen Stewart) بازیگر فیلم Personal Shopper، نائومی اسکات (Naomi Scott) بازیگر فیلم Power Rangers و الا بلینسکا (Ella Balinska) بازیگر سریال Casualty که نقشی افتخاری و سه نفره در فیلم دارند. داگ میرو (Doug Miro) و کارلو برنارد (Carlo Bernard) که نویسنده و تهیه‌کننده سریال Narcos از نتفلیکس هستند، دستیار نویسنده در این فیلم خواهند بود. این فیلم همچنین شامل ستاره‌ی فیلم To All the Boys I’ve Loved Before «به تمام پسرانی که قبلا دوستشان داشتم»، نوح سنتینیو (Noah Centineo)، جاناتان تاکر (Jonathan Tucker) بازیگر سریال Westworld، سم کلفلین (Sam Claflin) بازیگر فیلم Adrift، پاتریک استوارت (Patrick Stewart) و جایمن هانسو (Djimon Hounsou) اشاره کرد.

این فرانچایز همراه یک سریال تلویزیونی در سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۱شروع شد که از ستارگان آن می‌توان کیت جکسون (Kate Jackson)، فارا فاست (Farrah Fawcett)، جکلین اسمیت (Jaclyn Smith) و چریل لد (Cheryl Ladd) را نام برد. از این فرانچایز دو فیلم منتشر شد، نخستین فیلم Charlie’s Angels نام داشت و در سال ۲۰۰۰ منتشر شد و بعدی Charlie’s Angels: Full Throttle نام داشت و در سال ۲۰۰۳ اکران شد و ستارگان آن هم شامل کامرون دیاز (Cameron Diaz)، لوسی لیو (Lucy Liu) و درو بری‌مور (Drew Barrymore) می‌شدند.

Charlie’s Angels در تاریخ ۱۵ نوامبر منتشر خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.