پیوستن مارک والبرگ و جیسون ایساکز به فیلم انیمیشنی Scoob

12 May 2019 - 13:30

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و جیسون ایساکز (Jason Issacs) به Scoob (اسکوب)، فیلم Scooby-Doo جدید کمپانی Warner Bros می‌پیوندند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

ایساکز به جای دیک داستاردلی شرور و والبرگ به جای ابرقهرمان: بلو فالکون صداپیشگی خواهند کرد. از جمله صداپیشگان دیگر این فیلم عبارت‌اند از: فرانک ولکر (Frank Welker) در نقش اسکوبی، و ویل فورت (Will Forte)، جینا رودریگز (Gina Ridriguez)، و تریسی مورگان (Tracy Morgan) در نقش مسافران ماشین اسرارآمیز.

تهیه و تولید این فیلم را کمپانی Warner Bros و بخش Warner Animation Group برعهده دارند، و کریس کلمبوس (Chris Columbus)، چارلز روون (Charles Roven)، و آلیسون ابیت (Alison Abbate) نیز از تهیه‌کنندگان این پروژه به شمار می‌روند. و تونی سروون (Tony Cervone) این فیلم را کارگردانی می‌کند.

پس از ساخت فیلم لایو-اکشن Scooby-Doo 2: Monster’s Unleashed (اسکوبی-دوو ۲: هیولا آزاد می‌شود) در سال ۲۰۰۴، این پروژه برای نخستین بار ماجراهای ماوراءالطبیعه بینابینی و اسرار آمیز چهار نوجوان و دوستشان اسکوبی-دوو را در قالب یک فیلم سینمایی به تصویر می‌کشد.

رودریگز صداپیشگی کاراکتر ولما، مغز متفکر گروه، را برعهده دارد. فورت صداپیشگی کاراکتر شگی، آدم تنبل گربه ترس و بهترین دوست اسکوبی را انجام می‌دهد. و مورگان هم صداپیشگی کاپیتان کیومن را عهده‌دار است، کاراکتری که متعلق به دنیای اسکوبی نمی‌باشد بلکه به دنیای کارتونی بزرگ تر هانا-باربرا (Hanna-Barbera) تعلق دارد.

در این فیلم نظاره‌گر پیوستن این گروه اسرار آمیز به نیروهایی از قهرمان‌های جهان‌ هانا-باربرا هستیم که می‌خواهند دنیا را از دست دیک داستاردلی و نقشه‌های شرورانه اش نجات بدهند، و این‌بار به ما گفته می‌شود که این تهدید کاملا واقعی است. این فیلم در ماه مه سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

والبرگ را باز هم در فیلم سینمایی جدید دیگری به نام Six Billion Dollar Man (مرد شش میلیارد دلاری) در نقش کلونل استیو آستین خواهیم دید، فیلمی که به اقتباس از یک نمایش تلویزیونی علمی-تخیلی و کلاسیک در دهه ۱۹۷۰ ساخته می‌شود. به علاوه می‌توانیم شاهد نقش‌آفرینی ایساکز در فیلم‌های دیگری هم‌چون The OA (او ای)، فرنچایز Harry Potter (هری پاتر)، Hotel Mumbai (هتل مومبای)، و Death of a Stain (مرگ یک ننگ) نیز باشیم.

منبع: ‌ Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.