واچوفسکی‌ها در حال ساخت فیلم جدید The Matrix نیستند

12 May 2019 - 16:30

وقتی روز گذشته چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) کارگردان سری فیلم‌های John Wick «جان ویک» افشا کرد واچوفسکی‌ها (Wachowskis) احتمالا در حال ساخت فیلم جدیدی در فرنچایز The Matrix «ماتریکس» هستند، بحث و گفتگوهای زیادی بین طرفداران این فرنچایز اکشن نوآورانه شکل گرفت. با اینکه سال‌ها اخباری مبنی بر ریبوت یا بازسازی این فرنچایز شنیده می‌شد، اما این اولین باری بود که خبری مبنی بر این منتشر شد که نشان می‌داد واچوفسکی‌ها دوباره سراغ داستانی خواهند رفت که با آن خودشان را به همگان معرفی کردند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اما حالا نمایندگان استاهلسکی این نظر او را تکذیب کردند و بیانیه‌ای صادر کردند که در آن هرگونه اطلاع از مشارکت واچوفسکی‌ها در پروژه‌ای جدید در سری The Matrix را انکار می‌کند. در این بیانیه آمده است:

نظرات استاهلسکی در پاسخ به این بودند که آیا این احتمال وجود دارد واچوفسکی‌ها در چنین پروژه‌ای مشارکت داشته باشند یا خیر، اما او چنین خبری را تایید نکرده است.

لانا و لیلی واچوفسکی نویسندگی و کارگردانی سه‌گانه‌ی Matrix را برعهده داشتند، اما احتمالا در بازسازی این فرنچایز به نویسندگی و تهیه‌کنندگی زک پن (Zak Penn) نقشی نخواهند داشت.

طرفداران پس از اعلام اینکه پن قصد دارد این فرنچایز را بازسازی کند خواستار همکاری واچوفسکی‌ها در این پروژه شدند. پن گفته این پروژه قرار نیست آن سه‌گانه را ریبوت کند، بلکه آن را به روش‌هایی گسترش خواهد داد. او در این باره گفته:

من در حال نوشتن داستان فیلم هستم. این یک ریبوت نیست، ادامه‌ی داستان هم نیست. فیلمنامه‌ی در حال توسعه یک فیلم به حساب نمی‌آید… هنوز بازیگران و کارگردانی برای آن انتخاب نشده است.

حالا که خبر منتشر شده توسط استاهلسکی تکذیب شده، باید امیدوار باشیم پروژه‌ی پن بالاخره روزی اجرایی شود.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.