کارن گیلان با برگشتن جیمز گان به Guardians of the Galaxy سکوتش را شکست

12 May 2019 - 17:31

کمپانی والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) پس از پست‌های بحث‌برانگیز در توییتر، جیمز گان (James Gunn): کارگردان دو فیلم اول سه گانه Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) را از کارگردانی فیلم سوم این مجموعه برکنار کرده بود. حالا پس از ماه‌ها، دیزنی دوباره گان را برای کارگردانی فیلم سوم دعوت به کار کرده است. کارن گیلان (Karen Gillan)، یکی از بازیگران این مجموعه با برگشتن شگفت‌انگیز وقایع به شکل اول خود، سکوتش را شکسته است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

گیلان در فیلم نقش نبولا: دختر کینه توز تانوس و خواهر گامورا را ایفا می‌کند. پس از این‌که در Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌پایان) و Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی) توسط بعضی قهرمان‌های دیگر دنیای سینمایی مارول حلق‌آویز شد، انتظار برگشتن دوباره‌اش در فیلم سوم را خواهیم داشت. وی طی مصاحبه‌ای با لس‌آنجلس تایمز، خوشحالی خود از کنار هم قرار گرفتن دوباره خانواده Guardians of the Galaxy را ابراز نمود.

گیلان در این‌باره گفت:

من بسیار خوشحال شدم زیرا واقعاً هر یک از ما بخشی از خانواده کوچک فیلم Guardians هستیم. دوری از رئیس و کارگردان گروه، حس عجیب و غریبی به همراه داشت. من احساس می‌کنم که بدون حضور او فیلم آن‌طور که باید، از آب در نمی‌آمد. بخش زیادی از فیلم وابسته به شخصیت گان است؛ حس شوخ‌طبعی اش، سلیقه اش در موسیقی، در پردازش کاراکترها- تمام این‌هادر چگونگی ساختن فیلم مؤثر هستند. بنابراین ساختن فیلم بدون حضور او کاملا عجیب به نظر می‌رسید. ما از برگشتن او بسیار خوشحالیم. انگار حالا همه چیز همان طوری هست که باید باشد.

بازیگران دیگر پروژه هم عکس‌العمل‌های مشابهی نسبت به شنیدن این خبر از خود نشان دادند. زو سالدانا (Zoe Saldana)، ایفاگر نقش گامورا، نیز در مورد برگشتن گان گفت:

من به گان افتخار می‌کنم و از برگشتنش بسیار خوشحال هستم. و به دیزنی نیز برای گرفتن چنین تصمیمی افتخار می‌کنم.

کریس پرت (Chris Pratt)، بازیگر نقش استار-لرد، نیز در این‌باره افزود:

من بسیار خوشحال و هیجان‌زده شدم. من فکر می‌کنم فیلم خوبی ساخته خواهد شد و واقعا هم از آن حمایت می‌کنم. واقعا به دیزنی افتخار می‌کنم که دوباره جیمز را برگرداند. و در نهایت نه تنها برای تیم خودمان بلکه برای طرفداران فیلم نیز احساس خوشحالی می‌کنم. و فکر می‌کنم با ساخته شدن فیلم سوم،  سه‌گانه Guardians به بهترین شکل ممکن به پایان خواهد رسید.

برادر گان: سین گان (Sean Gunn) که نقش گراگلین را در فیلم ایفا می‌کند، نیز عنوان کرد که پس از شنیدن خبر با جیمز صحبت کرده است و در ادامه افزود:

او با من تماس گرفت و از احتمال برگشتنش به پروژه خبر داد و من هم قطعاً بسیار خوشحال شدم اما بیشتر شوکه شده بودم. چون اصلا احتمالش را نمی‌دادم. بنابراین وقتی واقعاً چنین چیزی اتفاق افتاد، بسیار خوشحال و بیشتر شوکه شدم.

فعلا تاریخ اکران فیلم سوم Guardians of the Galaxy مشخص نیست زیرا پس از برکناری گان از پروژه، فیلم را از لیست برنامه‌های زمانی دیزنی حذف کرده‌اند.

فیلم‌ Avengers: Endgame و فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در حال حاضر در حال اکران هستند. و فیلم جدید دنیای سینمایی مارول یعنی Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) نیز ۵ام جولای اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.