سریال Whiskey Cavalier پس از یک فصل کنسل شد

14 May 2019 - 13:00

با وجود حضور بازیگر برجسته‌ای مثل لورن کوهن (Lauren Cohan) بازیگر سریال محبوب The Walking Dead «مردگان متحرک»، پیش‌نمایشی ویژه پس از مراسم اسکار و نقدهای خوب از طرف مخاطبان و منتقدین، سریال اکشن کمدی جاسوسی Whiskey Cavalier «شوالیه ویسکی» پس از یک فصل توسط شبکه ABC کنسل شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال داستان ماجراجویی‌های مامور مخفی ویل چیس با بازی اسکات فولی (Scott Foley) و فرانکی تروبریج با بازی کوهن را دنبال می‌کرد، که تیمی میان‌سازمانی از جاسوسان بامزه و قهرمان را رهبری می‌کردند که مدام در حال نجات دنیا هستند. این سریالی بود که کوهن تصمیم گرفت نقش مگی در The Walking Dead را به خاطرش ترک کند، اما این احتمال وجود دارد شخصیت او دوباره به The Walking Dead برگردد.

در سریال Whiskey Cavalier بازیگران دیگری از جمله آنا اورتیز (Ana Ortiz) در نقش سوزان سمپسون، تایلر جیمز ویلیامز (Tyler James Williams) در نقش ادگار استندیش و ویر داس (Vir Das) در نقش جی داتا حضور داشتند.

قسمت پایلوت Whiskey Cavalier توسط دیو همینگسن (Dave Hemingson) نوشته شده بود که تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را همراه بیل لورنس (Bill Lawrence)، جف اینگولد (Jeff Ingold) و پیتر آتنسیو (Peter Atencio) برعهده داشت.

چون استودیوی برادران وارنر امید زیادی به این سریال داشت و از بازیگران درجه یکی در آن استفاده کرده بود، فعلا در حال مذاکره با شبکه‌های دیگر برای تولید ادامه‌ی آن است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.