ادوارد برگر و کارگردانی سریال Your Honor با بازی بریان کرنستون

14 May 2019 - 14:30

شبکه شوتایم (Showtime) اعلام کرده است که نویسنده و کارگردان نامزد دریافت جایزه امی: ادوارد برگر (Edward Berger) برای کارگردانی سریال کوتاه و جدید این شبکه به نام Your Honor (شرافت تو) به شبکه باز خواهد گشت. برگر سه اپیزود اول این سریال را با هنرنمایی بریان کرنستون (Bryan Cranston): نامزد جایزه اسکار و برنده جوایز امی، گلدن‌گلوب، اسکرین اکتورز گیلد و تونی؛ کارگردانی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

کرنستون در این سریال به عنوان یک تریلر حقوقی که به تمام اقشار جامعه نیو اورلینز می‌پردازد، نقش قاضی محترمی را ایفا می‌کند که پسرش گرفتار یک تصادف بزن و در رویی می‌شود که نهایتاً به بازی‌های پرتاوانی از دروغ و فریب و تصمیمات غیرممکن منجر می‌شود. رابرت (Robert) و میشل کینگ (Michelle King) از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. پیتر موفات (Peter Moffat) نیز نه‌تنها شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال می‌باشد، بلکه چندین اپیزود از جمله اپیزود اول را نوشته است. تولید سریال Your Honor پاییز امسال در نیو اورلینز کلید خواهد خورد.

کمپانی CBS Television Studios و کمپانی King Size Productions از تهیه‌کنندگان سریال Your Honor هستند. و این سریال در واقع اقتباسی از سریال اسرائیلی Kvodo (کوودو) ساخته ران نینیو (Ron Ninio) و شلومو ماشیاک (Shlomo Mashiach) می‌باشد. سریال Kvodo که رام لاندس (Ram Landes) آن را تهیه‌کنندگی می‌کند، از شبکه Yes کشور اسرائیل پخش می شود. و لیز گلاتزر (Liz Glotzer) آلون آرانیا (Alon Aranya) و راب گولنبرگ (Rob Golenberg) از طرف کمپانی Scripted World و جیمز دگوس (James Degus) از طرف کمپانی Moonshine Entertainment نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.