شاهد تصویری جدید از فیلم John Wick: Chapter Two باشید

29 September 2016 - 23:59

اکشن هیجانی John Wick «جان ویک» با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) در سال ۲۰۱۴، یکی از دلپذیرترین سورپرایزهای سینما بود. موفق در به‌کار گیری المان خشونت، فیلم جنبه وحشی خود را همراه با داستانی ساده اما تاثیرگذار به نمایش گذاشت و موجب شد که مخاطب، با شخصیت ریوز به عنوان یک قاتل بازنشسته ارتباط برقرار کند. با توجه به موفقیت اقتصادی فیلم و مقبولیت نسبی آن از دیدگاه منتقدان، ساخت دنباله برای آن چندان هم دور از ذهن نبود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که قرار است در تاریخ فوریه ۲۰۱۷ اکران شود، در مراحل انتهایی تولید خود قرار دارد و می‌دانیم که بازیگرانی مانند روبی رز (Ruby Rose که اخیرا او را در سریال Orange is the New Black دیده‌ایم)، لورنس فیشبورن (Laurence Fishburne بازیگر نامدار سه گانه The Matrix) و ستاره موسیقی برنده جایزه اسکار، کامون (Common) در آن حضور خواهند داشت. خلاصه رسمی منتشر شده برای فیلم نشان می‌دهد، که به علت قسم خونی که جان در گذشته خورده بود، مجبور می‌شود به دوست قدیمی خود برای از بین بردن سازمانی مخوف کمک کند و همچنین می‌دانیم که اکشن فیلم در اروپا جریان خواهد داشت، به طور خاص در شهر رم ایتالیا.

اگرچه اخبار پیرامون داستان و جزئیات شخصیت‌های John Wick: Chapter Two «جان ویک: فصل دوم» به آرامی منتشر می‌شود ولی امروز حساب کاربری رسمی فیلم در توئیتر، تصویری را منتشر کرد که هم حضور این فیلم را در ماه اکتبر در کامیک کان نیویورک تایید می‌کند و هم خبر از بازگشت یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای فیلم قبلی را می‌دهد.

john-wick-chapter-2-keanu-reeves

طرفداران جان ویک به طور قطع به یاد دارند که در اوایل فیلم اول، اعضای یک باند تبهکار روسی وارد خانه جان ویک می‌شوند و سگی را که همسر تازه فوت شده او برای کمتر شدن غمش به او هدیه داده بود را می‌کشند. بعد از صحنه‌های بسیاری از خون و خشونت، گلوله و باروت و رشد شخصیت‌ها، به صحنه پایانی فیلم می‌رسیم جایی که جان، سگ دیگری را از مرگ نجات می‌دهد.

خوشبختانه، تصویر جدید منتشر شده، نشان می‌دهد حیوان خانگی جدید جان، فاصله زمانی موجود بین دو فیلم را به خوبی سپری کرده و زنده مانده‌است ولی اینکه تا آخر فیلم نیز زنده بماند، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دیگر نکته قابل ذکر در مورد تصویر بالا خود آقای ویک است که در مقایسه با تصویری که از او در ذهن داریم، اوضاعش کمی نا بسامان‌تر به نظر می‌رسد. اگر این تئوری را کنار بگذاریم که او در حال بازگشت یک مغازه مکانیکی است، به نظر می‌رسد زندگی آرامی که ویک به آن تمایل دارد کماکان با او فاصله دارد و در این تصویر شاید بتوان این طور برداشت کرد که قهرمان داستان با توجه به ظاهر نامطلوبش، در حال فرار از تهدیدی احتمالی است.

در کنار بازگشت ریوز به این نقش، دیگر چهره‌های آشنای فیلم قبلی نیز مانند ایان مک‌شین (Ian McShane) در نقش صاحب هتل، لنس ردیک (Lance Reddick) در نقش ریسپشن هتل «شارون» و دیوید پاتریک کلی (David Patrick Kelly) در نقش چارلیِ تمیزکن در این فیلم حضور خواهند داشت. از همه مهم‌تر، به منظور موفقیت این دنباله، کارگردان و نویسنده فیلم قبلی، چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) و درک کولستاد (Derek Kolstad) در این فیلم نیز حضور خواهند داشت و همچنین قول دو برابر شدن صحنه‌های مربوط به اکشن فیلم نیز قبلا داده شده‌بود.

شاید داستان کلی فیلم کمی بیش از حد ساده به نظر برسد ولی باید به خاطر داشته باشیم که همین موضوع باعث موفقیت فیلم قبلی شد. درست است که دنباله جدید نباید همان روش فیلم قبلی را تکرار کند و بایستی داستان و محتوایی جدید برای نمایش داشته باشد، ولی باید بدانیم که فیلم قبلی، دقیقا نقاط ظعف و قوت خود را می‌دانست و از این موضوع بهترین استفاده ممکن را کرد. اگر فصل دوم نیز مانند فیلم اول موفقیت آمیز باشد، استودیوی Lionsgate به آرزوی خود می‌رسد و فرنچایزی محبوب را در اختیار خود می‌بیند.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.