فیلم پنجم Purge در ماه جولای ۲۰۲۰ اکران خواهد شد

14 May 2019 - 15:58

کمپانی Universal Pictures و Blumhouse Pictures، تاریخ ۱۰ام جولای ۲۰۲۰ را به عنوان تاریخ اکران پنجمین فیلم بدون نام فرنچایز ترسناک و موفق Purge (پالایش) اعلام کرده‌اند، که با تاریخ اکران فیلم جدید Ghostbusters (شکارچیان روح) ساخته جیسون ریتمن (Jason Reitman) و محصول سونی هم‌زمان خواهد شد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

سال گذشته خالق این فرنچایز یعنی جیمز دموناکو (James DeMonaco)- نویسنده و کارگردان The Purge (پالایش)، The Purge: Anarchy (پالایش: هرج و مرج) و The Purge: Election Year (پالایش: سال انتخابات)- اعلام کرد که قصد ساختن پنجمین و آخرین فیلم از این مجموعه را دارد. او در صحبت با EW عنوان کرد که تاخت و تاز غیرقانونی ۱۲ ساعته سالیانه آمریکا به پایان خواهد رسید، و در ادامه افزود:

من فکر می‌کنم تا پایان دادن به این مجموعه راه زیادی مانده است. و فکر می‌کنم که ما می‌خواهیم با این فیلم پنجم به پروژه پایان دهیم، و بسیار خوشحال هستم. وقتی این ایده به ذهنم رسید و آن را با بقیه در میان گذاشتم، انگار که روحیه شان را باختند. من فکر می‌کنم فیلم پنجم برای تمام کردن این مجموعه پایان واقعاً خوبی باشد.

جیسون بلوم (Jason Blum)، دموناکو و سباستین کی. لمرسیر (Sebastien K. Lemercier)، مایکل بی (Michael Bay)، برد فولر (Brad Fuller)، و آندرو فورم (Andrew Form) از تهیه‌کنندگان فیلم ‌پنجم خواهند بود.

مجموعه Purge برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ با پخش فیلم اول به عنوان تریلری در ابعاد کوچک با بازی اتان هاوک (Ethan Hawke) شروع شد، و به فروشی معادل ۸۹٫۳ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت و دلیل محکمی برای آغاز ساخت این فرنچایز شد. و تا به امروز معادل ۴۵۶٫۸ میلیون دلار از فروش چهار فیلم مجموعه در سراسر جهان به دست آمده است.

این مجموعه سال گذشته با همین نام The Purge به صورت یک سریال ۱۰ قسمتی به روی آنتن تلویزیون رفت و از شبکه USA نیز پخش شد. و همان پارسال نیز سفارش ساخت فصل دومش هم داده شد.

منبع: ‌Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.