تاریخ اکران Jojo Rabbit مشخص شد

14 May 2019 - 17:00

فیلم Jojo Rabbit با بازی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) اکتبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود. بعد از خلق مجدد خدای رعد و برق در دنیای سینمایی مارول در بلاک‌باستر Thor: Ragnarok، فیلم‌ساز محبوب اهل زلاند نو، با پروژه جدیدی بازگشته است. جوجو خرگوشه درباره جوجو بتزلر جوان، پسر بچه‌ای در ارتش هیتلر است که متوجه می‌شود مادرش به کودک یهودی در خانه‌شان پناه داده است. همانطور که انتظار می‌رود، این باعث سردرگمی جوجو و نگاهش به دنیا می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم به کارگردانی وایتیتی، بازیگرانی همچون اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، سم راکول (Sam Rockwell)، ربل ویلسون (Rebel Wilson) و خود وایتیتی در نقش آدولف هیتلر خیالی را در اختیار دارد. این فیلم پتانسیل منحصر به فرد شدن را دارد. هرچند بعنوان پروژه Fox Searchlight، سوالاتی درباره تاریخ نهایی اکران فیلم پیش آمد. با توجه به قرارداد دیزنی/فاکس، دیزنی تقویم فاکس را تغییر داده و پروژه‌های زیادی را کنسل کرده یا به تعویق انداخته است. جوجو خرگوشه از تقویم هفته پیش جا ماند اما طرفداران وایتیتی حالا می دانند چند ماه تا اکران فیلم باقی مانده است.

جوجو خرگوشه ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر) اکران می‌شود. این فیلم در میان ترافیکی از فیلم‌های دیگر مانند Maleficent: Mistress of Evil, The Hunt, Zombieland 2: Double Tap و درام جدیدی با بازی بن افلک، اکران می‌شود. مشخص نیست جوجو خرگوشه اکران گسترده‌ای دارد یا نه. با توزیع فیلم توسط فاکس سرچ‌لایت، این فیلم می‌تواند یکی از گزینه‌های جوایز باشد. این استودیو رکورد خوبی در اسکار دارد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.