پیوستن برایانا هیلدبرند و لانا کاندر به فیلم کمدی Girls Night

15 May 2019 - 14:00

برایانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand) و لانا کاندر (Lana Condor) دو ستاره‌ی در حال اوج‌گیری هالیوود برای بازی در نقش‌های اصلی فیلم کمدی Girls Night «شب دخترانه» انتخاب شده‌اند. تولید این فیلم به کارگردانی ماریانا پالکا‌ (Marianna Palka) تابستان پیش‌رو در نیویورک آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پالکا درباره‌ی این فیلم گفته است:

ما در دورانی هستیم که زنان اجازه دارند به عنوان انسان‌های رام‌نشدنی، ناکامل، ناجور، خنده‌دار و واقعی به تصویر کشیده شوند. فیلم Girls Night داستانی درباره‌ی بلوغ، کنار زدن محدودیت‌های اجتماعی، و قدرت انجمن خواهری است. ما قرار است در این فیلم از خط قرمزهایی عبور کنیم.

شان ردیک (Shaun Redick) تهیه‌کننده‌ی فیلم در ادامه گفته:

لانا و برایانا بهترین گزینه‌ها برای بازی در نقش اصلی این کمدی به یادماندنی هستند. شخصیت‌های الکس و تینا در آستانه‌ی آزادی هستند.

فیلم Girls Night به نویسندگی کریستینا کینان (Cristina Kinon) داستان دو دوست صمیمی و ارشدهای دانشکده یعنی الکس (با بازی کاندر) و تینا (با بازی هیلدبرند) و ماجراهای آن‌ها حین شب هالووین در نیویورک را دنبال می‌کند که به دنبال تجربه‌ی یک رابطه‌ی یک‌شبه هستند. آن‌ها همچنین می‌خواهند بدانند باید در ادامه‌ی زندگی خود چکار کنند.

هیلدبرند بیشتر برای بازی در نقش نگاسونیک تینیج وارهد در فیلم‌های ابرقهرمانی Deadpool «ددپول» و Deadpool 2 «ددپول ۲» در کنار رایان رینولدز (Ryan Reynolds) شناخته می‌شود. او در فیلم‌های درام عاشقانه‌ی First Girl I Loved «اولین دختری که عاشقش بودم» و کمدی تلخ Tragedy Girls «دختران تراژدی» حضور داشته است. او به زودی در سریال نتفلیکسی Trinkets و فیلم کمدی Playing with Fire «بازی با آتش» در کنار جان سینا (John Cena) دیده خواهد شد.

کاندر با بازی در فیلم درام عاشقانه‌ی To All the Boys I’ve Loved Before «برای تمام پسرانی که قبلا عاشقشان بودم» در کنار نوآ سنتینو (Noah Centineo) به شهرت رسید. او در دنباله‌ی این فیلم هم که به تازگی تولید آن به پایان رسیده حضور داشته است. او همچنین یکی از نقش‌های اصلی سریال Deadly Class «کلاس مرگبار» به تهیه‌کنندگی برادران روسو (Russo brothers) را بازی می‌کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.