فیلمبرداری فیلم اکشن کمدی Free Guy با بازی رایان رینولدز آغاز شد

15 May 2019 - 13:30

فاکس اعلام کرد فیلمبرداری فیلم اکشن کمدی Free Guy «مرد آزاد» با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) آغاز شده است. شاون لوی (Shawn Levy) که از کارگردانی فیلم موردانتظار Uncharted «آنچارتد» انصراف داده بود، کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از مت لیبرمن (Matt Lieberman) برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Free Guy که شباهت‌هایی به انیمیشن Wreck-It-Ralph «رالف خرابکار» دارد، داستان گای یک صندوقدار بانک تنها را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود در واقع شخصیتی بی‌اهمیت در یک بازی ویدیویی جهان‌باز به نام Free City (شهر آزاد) است و با کمک یک آواتار تلاش می‌کند سازندگان را از تعطیل کردن این بازی منصرف کند.

در این فیلم علاوه بر رینولدز بازیگران دیگری از جمله جودی کامر (Jodie Comer) بازیگر سریال Killing Eve «کشتن ایو»، لیل رل هاوری (Lil Rel Howery) بازیگر فیلم Get Out «برو بیرون»، جو کری (Joe Keery) بازیگر سریال Stranger Things «چیزهای عجیب»، تایکا وایتیتی (Taika Waititi) بازیگر و کارگردان فیلم Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک» و اوتکارش آمبودکار (Utkarsh Ambudkar) بازیگر فیلم Blindspotting «نقطه ‌کورسازی» حضور دارند. این فیلم همچنین تجدید دیداری برای رینولدز و وایتیتی است که قبلا در یک فیلم ابرقهرمانی که خوشبختانه همگی آن را فراموش کرده‌ایم یعنی Green Lantern «فانوس سبز» حضور داشتند.

فیلم Free Guy به تهیه‌کنندگی رینولدز، لوی، سارا شکتر (Sarah Schecter) و گرگ برلانتی (Greg Berlanti) در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.