فیلمبرداری ریبوت فیلم Mortal Kombat امسال آغاز خواهد شد

15 May 2019 - 16:00

طرفداران مدت‌هاست منتظر ریبوت فیلم Mortal Kombat «مورتال کامبت» به تهیه‌کنندگی جیمز وان (James Wan) هستند و حالا به نظر می‌آید فیلمبرداری این فیلم اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی سایمون مک‌کوید (Simon McQuoid) و نویسندگی گرگ روسو (Greg Russso) قرار است اواخر امسال در استرالیا زادگاه وان آغاز شود. وان در بیانیه‌ای درباره‌ی این فیلم گفته است:

خیلی خوشحالم که قرار است با Mortal Kombat فیلم جدیدی را در استرالیا تولید کنم، مخصوصا پس از اینکه حین فیلمبرداری فیلم Aquaman «آکوامن» دوران بسیار خوبی را در آن‌جا گذراندم. حالا قرار است در لوکیشن‌های زیبای استرالیای جنوبی و با حضور گروهی از هنرمندان مستعد این فیلم را بسازیم. این فضا کاملا مناسب یک فیلم اکشن فانتزی خواهد بود.

وان قبلا هم درباره‌ی این فیلم گفته بود:

نکته‌ی اصلی درباره‌ی این فیلم این است که درست ساخته شود. من عجله‌ای برای تولید آن ندارم. پس فعلا هدف ما این است تا مسیر درستی را برای داستان فیلم پیدا کنیم. من عاشق این شخصیت‌های متنوع و جذاب هستم. این رویکرد جدیدی نسبت به فیلم Enter the Dragon «اژدها وارد می‌شود» است. نسخه‌ی فانتزی آن، در واقع نسخه‌ی بازی ویدیویی Enter the Dragon.

اولین بازی ویدیویی Mortal Kombat در سال ۱۹۹۲ توسط میدوی گیمز ساخته و منتشر شد. در این بازی شاهد حضور شخصیت‌های متنوعی بودیم که از ۱۸ قلمروی مختلف برخاسته و در مسابقه‌ای حماسی به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. دنباله‌های زیادی برای آن بازی ساخته شد که جدیدترین آن‌ها Mortal Kombat 11 بود که به تازگی منتشر شده است.

تاکنون دو فیلم Mortal Kombat ساخته شده‌اند. اولی به نام Mortal Kombat به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون (Paul W.S. Anderson) در سال ۱۹۹۵ اکران شد. دو سال بعد دنباله‌ی آن به نام Annihilation «نابودی» اکران شد که راه را برای سریال‌های تلویزیونی این فرنچایز باز کرد: سریال انیمیشنی Defenders of the Realm «محافظان قلمرو» و سریال لایو اکشن Konquest «تسخیر». دو سریال اینترنتی هم به کارگردانی کوین تانچاروئن (Kevin Tancharoen) براساس این داستان منتشر شدند.

فیلم جدید Mortal Kombat داستان یک شخصیت اصلی مرد را دنبال می‌کند که به درون یک مسابقه‌ی چندجهانی (چندبُعدی) کشیده می‌شود و در نتیجه‌ی این اتفاق، پتانسیل اصلی خودش را کشف می‌کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.