بیل اسکارشگورد به فیلم حقوقی A Naked Singularity پیوست

15 May 2019 - 16:30

بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard) بازیگر فیلم It «آن» به فیلم اقتباسی A Naked Singularity محصول کمپانی اسکات‌فری پیوست. او حالا به گروه بازیگران این فیلم یعنی جان بویگا (John Boyega) و اولیویا کوک (Olivia Cooke) اضافه می‌شود. این دومین همکاری اسکارشگورد و چیس پالمر (Chase Palmer) کارگردان این فیلم است که یکی از نویسندگان فیلم It بوده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسکارشگورد با بازی در نقش دلقک شیطانی پنی‌وایز در فیلم ترسناک موفق It خودش را به همگان معرفی کرد. او قرار است در دنباله‌ی این فیلم یعنی It Chapter Two «آن قسمت دوم» دوباره این نقش را بازی کند. دیگر فیلم‌های او شامل Atomic Blonde «بلوند اتمی»، Assassination Nation «ملت ترور»، Deadpool 2 «ددپول ۲» و Villains «شروران» می‌شوند.

این فیلم براساس رمانی به همین نام، داستان یک وکیل مدافع جوان را دنبال می‌کند که وقتی در یک پرونده شکست می‌خورد همه چیز برایش زیر سوال رفته و تصمیم می‌گیرد از موکلش ۷۵ میلیون دلار پول تبادل موادمخدر را سرقت کند. این رمان سیستم قضایی آمریکا را بررسی می‌کند و اولین رمان نوشته‌ی دی لا پاوا (De La Pava) است، که پس از آن کتاب‌های Personae «اشخاص»، Lost Empress «ملکه‌ی گمشده» و A Day’s Sail را نوشت.

چیس پالمر علاوه بر کارگردانی فیلم A Naked Singularity، فیلمنامه‌ی آن را با همکاری دیوید متیوز (David Matthews) می‌نویسد. کمپانی اسکات‌فری متعلق به ریدلی اسکات (Ridley Scott) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.