احتمال پیوستن اما تامپسون به فیلم لایواکشن Cruella محصول دیزنی

15 May 2019 - 17:00

اما تامپسون (Emma Thompson) بازیگر برنده اسکار دوباره قرار است به دنیای دیزنی برگردد. تامپسون در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم لایواکشن Cruella «کروئلا» است. او در این فیلم به اما استون (Emma Stone) می‌پیوندد که نقش کروئلا دی ویل شرور انیمیشن ۱۰۱Dalmatians «صدویک سگ خالدار» را بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Cruella به کارگردانی کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) کارگردان فیلم I, Tonya «من تونیا هستم» یک داستان اریجین با فضای دهه ۸۰ میلادی توصیف شده است. تونی مک‌نامارا (Tony McNamara) آخرین نسخه از فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشته است. اندرو گان (Andrew Gunn)، مارک پلت (Marc Platt) و کریستین بر (Kristin Burr) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

تامپسون به زودی در فیلم Late Night «آخر شب» دیده خواهد شد و همچنین دوباره نقش مامور O را در فیلم Men In Black International «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» بازی خواهد کرد. هردو فیلم در ماه ژوئن اکران خواهند شد. او قبلا در فیلم Saving Mr. Banks «نجات آقای بنکس» در نقش مری پاپینز و فیلم لایواکشن Beauty and the Beast «دیو و دلبر» از محصولات دیزنی حضور داشته است.

تامپسون سال ۱۹۹۳ برای بازی در فیلم Howards End «هواردز اند» و سال ۱۹۹۵ برای نوشتن فیلمنامه‌ی اقتباسی Sense and Sensibility «عقل و احساس» برنده جایزه اسکار شد.

فیلم Cruella در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.