چند بازیگر جدید به فیلم کمدی High Holiday پیوستند

15 May 2019 - 17:30

تام آرنولد (Tom Arnold)، کلوریس لیچمن (Cloris Leachman) بازیگر برنده اسکار، جنیفر تیلی (Jennifer Tilly)، شانین سوسامون (Shannyn Sossamon) و رابرت کارادین (Robert Carradine) به فیلم کمدی High Holiday به کارگردانی برایان هرزلینگر (Brian Herzlinger) و نویسندگی لری پاستل (Larry Postel) پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم High Holiday داستان دختر مستقل یک سیاستمدار محافظه‌کار را دنبال می‌کند که برای شاداب کردن مراسم کریسمس خانوادگی، سس سالادی مخلوط با ماریجوانا سر میز شام کریسمس قرار می‌دهد. پس از اینکه خانواده از آن سس استفاده می‌کند، اوضاع به هم ریخته و آن‌ها با مهمانی ناخوانده روبرو می‌شوند که برای آشکار کردن رازهای آن‌ها وارد خانه شده است.

آرنولد به تازگی در سریال NCIS: New Orleans «ان‌سی‌آی‌اس: نیواورلینز» حضور داشته و لیچمن هم مثل او در تلویزیون اما در سریال محبوب American Gods «خدایان آمریکایی» بازی کرده است. تیلی صداپیشگی بانی سوانسون را در سریال Family Guy «مرد خانواده» برعهده دارد، و سوسامون پس از سریال Sleepy Hollow «اسلیپی هالو» در سریال Wayward Pines «ویوارد پاینز» حضور داشته است. کارادین به تازگی در فیلم Bill Tilghman and the Outlaws بازی کرده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.