Lionsgate به همراه کریس راک در حال ساخت فیلم جدیدی از Saw هستند!

17 May 2019 - 13:06

شرکت‌های Lionsgate و Twisted Pictures اعلام کردند که آنها در حال بازگشت برای ساخت یک فیلم دیگر از سری فیلم‌های Saw «اره» با تمام ویژگی‌هایی که Jigsaw داشت، هستند؛ اما این بار داستان شامل هیچ‌یک بغیر از کمدین آمریکایی کریس راک (Chris Rock) نخواهد بود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جو دریک (Joe Drake) رئیس تیم Lionsgate’s Motion Picture خاطر نشان کرد:

هنگامی که کریس راک  به ما پیوست و در مورد چشم انداز فوق‌العاده‌ای که نقش او خواهد داشت و اسپین‌آفی که دنیای Jigsaw را متحول می‌سازد به ما توضیح داد، ما حس کردیم که همه چیز را در اختیار داریم. Saw یکی از بهترین فرانچایزهای ژانر وحشت در تمام زمان‌هاست و همچنین یکی از موفق‌ترین سری فیلم‌های Lionsgate نیز هست. این فیلم در آینده نیز در اذهان باقی خواهد ماند. کریس این ایده‌را تصور می‌کرد و به میراث ما کاملا احترام می‌گذارد و با ذوق بیش از حد خودش، چشم‌اندازی خلاقانه را برای این فرانچایز کلاسیک ترسناک متصور شده است.

این فیلم توسط تهیه کنندگان همیشگی Saw یعنی مارک برگ (Mark Burg) و اورن کولز (Oren Koules) تهیه می‌شود و کارگردان آن هم دارن لین بوسمن (Darren Lynn Bousman) است. کسی که سه فیلم بسیار موفق فرانچایز Saw را کارگردانی کرده بود. فیلمنامه هم بر اساس داستان طراحی شده از کریس راک است که پیت گولدفینگر (Pete Goldfinger) و جاش استولبرگ (Josh Stolberg) نویسنده‌ی Jigsaw، آنرا خواهند نوشت. تهیه کننه‌ی اجرایی فیلم هم کریس راک است به همراه دنیل هفنر (Daniel Heffner) که تهیه کننده‌ی اجرایی قدیمی Saw است و همچنین خالقان اصلی Saw یعنی جیمز وان (James Wan) و لی وانل (Leigh Whannell). راک در این باره گفت:

من از زمان پخش فیلم اول Saw در سال ۲۰۰۴ هوادار آن بودم. بسیار هیجان‌زده هستم که این شانس را دارم تا این فرانچایز را به جای جدیدی تبدیل کنم.

برک و کولز نیز گفتند:

کریس می‌خواهد تا اسپین‌آف خودش را در فرانچایز Saw بسازد تا یک چشم‌انداز کاملا جدید در آن ایجاد کند. فیلم جدید Saw قرار است تا یک اتفاق تازه برای هواداران فیلم‌های ترسناک باشد. این فیلم تمام آن لایه‌ها و مواردی که هواداران توقع دارند کارگردانی مثل دارن لین بوسمن ایجاد کند، خواهد داشت. انتظار کشیدن برای آن سخت است.

شایان ذکر است که فیلم جدید Saw در ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ اکران می‌گردد.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.