اولین تصاویر و تریلر و کلیپ سریال Batwoman منتشر شدند

17 May 2019 - 12:00

درست چند ساعت بعد از انتشار اولین تصاویر و پوستر فیلم جدیدی از دنیای Arrowverse، شبکه The CW تریلر و کلیپ جدیدی از فیلم بسیار مورد انتظار Batwoman با بازی رابی رز (Ruby Rose) را منتشر کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کیت کین هیچوقت نمی‌خواست هنجارشکن جدید گاتهام باشد. سه سال بعد از ناپدید شدن مرموز بتمن، گاتهام شهر ناامیدی می‌شود. بدون حضور شوالیه تاریکی، اداره پلیس شهر گاتهام تحت اختیار گرو‌ه‌های خلافکار می‌افتد. جیکوب کین و نیروی امنیتی‌اش برای محافظت از شهر وارد عمل می‌شوند. سال‌ها قبل، همسر اول جیکوب و دخترش در جنایتی در گاتهام کشته شده‌اند. او تنها دخترش که از آن مهلکه جان سالم به در برده، کیت کین، را از گاتهام خارج می‌کند. کیت بعد از اتمام مدرسه نظامی و سال‌ها آموزش سخت برای زنده ماندن، به خانه باز می‌گردد، وقتی که گروه آلیس در سرزمین عجایب، پدرش و نیروی امنیتی را با دزدیدن بهترین نیرویشان، سوفی مور، هدف قرار داده است. گرچه جیکوب با جامعه‌شناس ثروتمندی به اسم کاترزت همیلتون-کین ازدواج کرده، اما هنوز داغدار همسر اول و فرزندش است، درحالیکه کیت را از خود دور نگه داشته است.

اما کیت زنی است که دیگر برای کاری اجازه نمی‌گیرد. او برای کمک به خانواده و شهرش، او باید چیزی شود که پدرش از آن متنفر است، هنجارشکن شوالیه تاریکی. کیت با کمک خواهر ناتنی‌اش، مری، و لوک فاکس حیله‌گر، پسر معلم تکنولوژی شرکت واین، لوییز فاکس، میراث پسرخاله گم شده‌اش، بروس واین، را در قالب Batwoman، ادامه می‌دهد. کیت از تمام توانش برای مبارزه با دسیسه‌های تاریک آلیس که همیشه بین مرز دیوانگی و عقل سلیم بوده، استفاده می‌کند. کیت با حس اجرای عدالت اجتماعی و تشخیص، سایه‌ای در خیابان‌های گاتهام می‌شود. اما او را یک قهرمان ننامید. در شهری که به دنبال نجات است، او باید ابتدا بر شیطان‌های درونی خود غلبه یابد تا بتواند سمبل امید گاتهام شود.

سریال Batwoman براساس شخصیت‌های دی‌سی ساخته Berlanti Productions و برادران وارنر است. گرگ برلنتی، کرولاین درایز، جوف جونز و سارا اسکتر تولیدکنندگان فیلم هستند. دیوید ناتر و مارکوس سیگا تهیه‌کنندگان اجرایی این پایلوت هستند که امسال پاییز، یکشنبه شب‌ها از ساعت ۸ روی آنتن شبکه The CW می‌رود.

منبع: ComingSoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.