تولید فیلم Batman آغاز شده است

17 May 2019 - 23:00

طبق گزارشی که ورایتی به انتشار آن پرداخته است، کارگردان مشهور یعنی مت ریوز (Matt Reeves) قرار است فیلم Batman «بتمن» را در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اول ۲۰۲۰ کارگردانی کند. استودیوی Warner Bros باید تاریخی را برای شروع رسمی تهیه این فیلم اعلام کند، و انتظار می‌رود که تولید اولیه‌ی آن تابستان امسال آغاز گردد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ورایتی روز سه‌شنبه گزارشی را مبنی بر اینکه بازیگر سابق سریال Twilight «گرگ و میش» یعنی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) بهترین انتخاب برای بازی و هنرنمایی در نقش بروس وین (Bruce Wayne) جوان‌ است، منتشر کرده است و باید گفت که این قرارداد به‌زودی بسته خواهد شد.

همچنین خبرگزاری ددلاین اشاره کرده است که ستاره‌ی فیلم Dark Phoenix یعنی نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) بازیگر مورد علاقه‌ی مت ریوز و استودیوی وارنر بروز، در کنار  رابرت پتینسون بازی ‌می‌کند. هر دوی آن‌ها در کنار بازیگری مثل ارمی هامر (Armie Hammer) ستاره‌ی فیلم Call Me by Your Name که مدت هاست که از فیلم بتمن خارج شده است، و همچنین بازیگر فیلم and Avengers: Age of Ultron «انتقام جویان: عصر اولتران» ارون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson)  بازی می‌کنند.

جزئیات داستان این فیلم از سری فیلم‌های بتمن به شدت محافظت می‌شود و کسی از آن خبر ندارد، اما ریوز به داستان اصلی آن اشاره کرده است که بتمن مشغول تحقیق و بررسی روی یک پرونده‌ی خاص است، که ما را به دنیای گاتهام می‌برد.

من شیرجه‌ای عمیق در آب زدم و دوباره تمام کامیک‌هایم را مشاهده کردم. این برای من بسیار سخت است که کاری کنم بتمن جدید به همان اندازه‌ی فیلم‌های قبلی جذاب باشد.

همچنین ریوز اشاره کرده است که فیلم از ریبوت بتمن از کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در سال ۲۰۰۵ الهام گرفته است.

ریوز گفته است:

این خیلی هیجان‌انگیز است که روی یک داستان ویژه و بسیار شخصی که بتمن را توضیح می‌دهد، تمرکز کنیم. بسیار واضح است که ما داستانی که به عنوان منشا باشد یا چیزی شبیه به آن نداریم. ما در حال ساختن یک داستان هستیم که بتمن در آن بزرگترین کاراگاه جهان است و او انسانی عاطفی است، و تمام این چیزها از بچگی مرا عاشق بتمن ساخته است.

همچنین ریوز به دستایارانش که در ساخت فیلم او را همراهی کردند مانند باب کین (Bob Kane) و بیل فینگر (Bill Finger) اشاره کرد، و از داستان‌های مورد علاقه‌ی خود یعنی Batman: The Long Halloween، Batman: Dark Victory، Batman: Ego و خیلی چیزهای دیگر نام برد.

Warner Bros تاریخ انتشار فیلم بتمن را ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ اعلام کرد.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.