استیفن کینگ می‌گوید که فصل هشتم Game of Thrones را دوست دارد

17 May 2019 - 19:03

هشتمین و آخرین فصل Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در هفته‌های اخیر، توجهاتی کاملا منفی را دریافت کرده است. اما انگار نویسنده‌ای آیکونیک به نام استیفن کینگ (Stephen King) نظرش دراین‌باره منفی نیست. او اخیرا با به اشتراک گذاشتن پستی در توییتر، حمایتش را از فیلم اعلام کرد و گفت که همه چیز فیلم از جمله جنجالی‌ترین لحظه آخر یا به عبارتی فصل آخر را بسیار دوست می‌دارد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه بعضی‌ها آشکارا مخالف نظرات کینگ هستند، اما او قاطعانه نکته ظریفی را در نظراتش مطرح می‌کند که می‌گوید مردم شاید در کل “خواهان هیچ‌گونه پایانی” نیستند. حتی با وجود این‌که درخواست‌های بسیاری برای بازسازی این فصل مطرح شده است و تئوری‌های مختلفی نیز تلاش کرده‌اند تا بخش‌هایی از این اپیزود را اصلاح کنند نمی‌توان انکار کرد که پایان این سریال آیکونیک از شبکه HBO، به هر حال آیکونیک نیز خواهد بود.

سوفی ترنر (Sophie Turner) که ایفاگر نقش سانسا استارک در سریال بود، قبل از آغاز فصل پایانی گفت:

چه‌کسی می‌داند که آیا این فصل رضایت خاطر طرفداران سریال را فراهم خواهد کرد یا نه. من فکر می‌کنم خیلی از طرفداران با دیدن فصل آخر ناامید می‌شوند و خیلی‌ها هم هیجان زده می‌شوند. به نظر من دیدن عکس‌العمل مردم بسیار جالب است، اما من که فیلم‌نامه را می‌خواندم هرچه به صفحات آخر نزدیک‌تر می‌شدم، انگار ضربان قلبم بیشتر می‌شد تا این‌که به عبارت “پایان بازی تاج و تخت” رسیدم که لحظه بسیار پر احساسی برای من بود.

دستیار شورانر: دیوید بنیاف (David Benioff) اوایل همین ماه توضیح داد که:

ما از ابتدای پروژه در مورد چگونگی پایان سریال صحبت کرده‌ایم. یک قصه خوب اگر پایان بدی داشته باشد، دیگر قصه خوبی نخواهد بود. البته ما نگران این قضیه هستیم. این هم قسمتی از جذابیت‌های هر فیلمی است که مردم در موردش به بحث و گفت‌وگو بپردازند. دیوید چیس (David Chase) خیلی خوب به The Sopranos پایان داد. من جزو کسانی بودم که با تماشای این صحنه فکر کردم که تلویزیون خاموش شده است. در حالی‌که باور نمی‌کردم کابل تلویزیون درست در مهم‌ترین لحظه سریال مورد علاقه‌ام قطع شده باشد، بلند شدم و سیم‌های تلویزیون را چک کردم. من فکر می‌کنم این پایان بهترین پایان ممکن برای این سریال بود اما خیلی‌ها آن را دوست نداشتند. من خیلی با مردم در مورد خوب بودن فصل آخر صحبت کردم، اما آن‌ها واقعا احساس می‌کردند که کلاه سرشان رفته است و به هر حال آن‌ها می‌توانند حق چنین احساسی را داشته باشند. به هر حال فصل آخر از نظر من خوب بود. یک مرتبه صفحه تلویزیون سیاه می‌شود و این فوق‌العاده است. تنها بخش غمگین این است که هیچ‌کس هرگز نمی‌تواند دوباره چنین پایانی را بسازد.

پخش فصل پایانی Game of Thrones یکشنبه همین هفته از شبکه HBO به پایان می‌رسد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.