تام مک‌گرات برای کارگردانی Boss Baby 2 باز می‌گردد

17 May 2019 - 21:00

طبق خبر سایت ددلاین، تام مک‌گرات (Tom McGrath) برای کارگردانی Boss Baby 2، دنباله انیمیشن موفق Boss Baby با صدای الک بالدوین (Alec Baldwin) در نقش بچه کت و شلوار پوش باز می‌گردد. مک‌گارت سه‌گانه Madagascar و Megamind را کارگردانی کرده است. پنج فیلم او بیش از ۲.۷ میلیارد دلار در سطح جهان فروخت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین سری Boss Baby در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ اکران شد و ۴۶۸.۴ میلیون دلار بطور جهانی فروخت و ۱۶۷ میلیون دلار در آمریکا شمالی و ۳۰۱.۴ میلیون دلار در بازارهای بین‌المللی فروخته است. سریال اسپین‌آفی نیز از آن به نام Boss Baby: Back in Business ساخته شده است.

انیمیشن Boss Baby داستان مسخره جهانی درباره تاثیر بدنیا آمدن بچه دیگری در یک خانواده است که از دیدگاه راوی نامعتبری، بچه ۷ ساله‌ای به نام تیم، روایت شد. این انیمیشن با پیامی حاوی اهمیت خانواده مناسب تمامی سنین است.

صداپیشگان این انیمیشن عبارتند از: استیو بوسکمی (Steve Buscemi)، جیمی کیمل (Jimmy Kimmel)، لیزا کادرو (Lisa Kudrow) و مایلز باکشی (Miles Bakshi). این انیمیشن را تام مک‌گارت کارگردانی کرده و مایکل مک‌کالرز (Michael McCullers) نویسنده کار است.

انیمیشن Boss Baby 2 در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

منبع: Coming Soon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.