کارگردان جان ویک از احتمال ادامه یافتن این فیلم می‌گوید

17 May 2019 - 21:30

درحالیکه فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum دنیای شخصیت اصلی خود را توسعه داده، کارگردان فیلم، چاد استالسکی (Chad Stahelski) و ستاره آن، کیانو ریوز (Keanu Reeves) ایده‌هایی برای ادامه فیلم دارند. کارگردان این فیلم در مصاحبه با EW گفته وقتی صحبت از آینده جان ویک می‌شود، هیچ محدودیتی نداریم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی از استالسکی پرسیده شد چند داستان از جان ویک مانده، گفت:

کیانو و من ایده‌هایی در سر داریم. دنیای جالبیه. من می‌توانم بقیه عمرم را اینجا زندگی کند. اگر مردم فیلم را دوست داشته باشند و بخواهند داستان بیشتری از آن گفته شود، می‌توانم به راه‌های بدتری برای گذراندن کارم فکر کنم.

استالسکی گفت که سریال جان ویک در Starz در حال ساخت است که اولین گام برای توسعه این دنیا فرای پرده نقره‌ای است.

کیانو و من ایده خلاقانه‌ای داریم و چیزی که در سر داریم، جان ویک را خاص می‌کند و باعث منحصر به فرد شدن سریال آن می‌شود. لاینزگیت ساخت کامل آن را برعهده دارد که The Continental نامیده می‌شود. این باید جالب باشد.

جان ویک به دو دلیل به Parabellum می‌رود. یکی بخاطر ۱۴ میلیون دلار جایزه‌ای که برای کشتن‌اش گذاشته‌اند و دیگری بخاطر نقض یک قانون مهم: کشتن آدم در هتل کانتیننتال. اعضای High Table دستور این قرارداد را داده‌اند. جان باید اعدام شود و مدیر کانتیننتال، وینستون، یک ساعت به ویک قبل از اینکه عضویت Excommunicado او لغو شود و از تمامی خدمات محروم گردد، وقت داده است. جان از صنعت خدمات برای زنده ماندن استفاده می‌کند تا از نیویورک جان سالم به در ببرد.

هیل بری (Halle Berry)، آنجلیکا هاستون (Angelica Huston)، ایشا کیت دیلان (Asia Kate Dillon)، مارک داکاسکاس (Mark Dacascos) و جیسون مانتزوکاس (Jason Mantzoukas) در کنار بازیگرانی همچون یایان رویان (Yayan Ruhian)، سسپ عارف رحمان (Cecep Arif Rahman) و تایگر هو چن (Tiger Hu Chen) ایفای نقش می‌کنند.

انتظار می‌رود لورنس فیشبرن (Laurence Fishburn)، لنس ردیک (Lance Reddick) و رابی رز (Ruby Rose) نقش‌های قبلی‌شان را مجددا بازی کنند و گویا هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) نیز تبهکار اصلی است. متاسفانه، کامن، کسی که در سری دوم حضور داشت، در این سری بازی نخواهد کرد.

جان ویک هم‌ اکنون در سینماهای سراسر جهان در حال اکران است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.