ابراز علاقه‌ی کیانو ریوز بازیگر John Wick برای بازی در نقش ولورین

17 May 2019 - 23:30

کیانو ریوز (Keanu Reeves) با بازی در نقش‌هایی که به نبردهای فیزیکی زیادی نیاز دارند مشکلی ندارد، همان‌طور که در سه‌گانه‌های The Matrix «ماتریکس» و John Wick «جان ویک» شاهد صحنه‌های اکشن زیادی با حضور او بوده‌ایم، و هردوی این سری فیلم‌ها در ژانر خود جزو بهترین‌ها هستند. ریوز نه تنها به خاطر استعداد بازیگری‌اش بلکه به خاطر سابقه‌اش در اجرای چالش برانگیزترین سکانس‌ها، زمانی که طرفداران درباره‌ی اینکه چه کسی باید نقش کدام شخصیت کامیک‌بوکی را بازی کند او معمولا گزینه‌ی اصلی آن‌ها برای نقش ولورین (Wolverine) است. وقتی از او سوال شد دوست دارد نقش کدام شخصیت کامیک‌های مارول (Marvel) یا دی‌سی (DC) را بازی کند، خود ریوز هم شخصیت ولورین را انتخاب کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی از او پرسیده شد دوست دارد نقش کدام شخصیت کامیک‌بوکی را بازی کند، او در پاسخ گفت:

نمی‌دونم، وقتی بچه بودم، همیشه دوست داشتم نقش ولورین رو بازی کنم، پس همون ولورین.

نقش ریوز در بسیاری از فیلم‌ها شبیه ابرقهرمان‌ها بوده، که همین باعث شده عده‌ی زیادی منتظر حضور او در ژانر ابرقهرمانی باشند. اوایل امسال، در گزارشی ادعا شد، اگر به خاطر فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum «جان ویک: قسمت سوم – پارابلوم» نبود، ریوز قرار بوده نقش یان-راگ را در فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» بازی کند.

هیو جکمن (Hugh Jackman) نقش ولورین را در فرنچایز X-Men «مردان ایکس» بازی کرد، که از زمان آغاز این فرنچایز از سال ۲۰۰۰ شامل سه فیلم اسپین‌آف بود. آخرین نقش‌آفرینی جکمن در این نقش در فیلم Logan «لوگان» محصول سال ۲۰۱۷ بود، که خداحافظی باشکوهی با این شخصیت داشت و باعث شد طرفداران درباره‌ی بازیگر بعدی این نقش حدس و گمان‌هایی بزنند.

فرنچایز کنونی X-Men با فیلم X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس سیاه» به پایان خواهد رسید. حالا که دیزنی حقوق این شخصیت‌ها را به دست آورده، حالا آن‌ها می‌توانند در آینده وارد دنیای سینمایی مارول شوند. هنوز اخباری رسمی مبنی بر اینکه این شخصیت‌ها چه زمانی و به چه صورت وارد MCU می‌شوند منتشر نشده، اما قطعا ریوز گزینه‌ی بسیار مناسبی برای این نقش خواهد بود.

جو ‌و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) کارگردان‌های فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی» اعلام کرده بودند از این دنیای سینمایی کناره‌گیری خواهند کرد. اما با توجه به اینکه آن‌ها قبلا از علاقه‌ی خود برای ساخت فیلمی درباره‌ی ولورین صحبت کرده بودند، باعث تعجب نیست اگر این دو برای ساخت این فیلم به مارول برگردند.

آنتونی روسو در مصاحبه‌ای گفته بود:

ما همیشه طرفدار ولورین بوده‌ایم. البته به این فکر نکرده‌ایم که چطور و چگونه چنین فیلمی را بسازیم، اما این شخصیتی است که همیشه عاشق آن بوده‌ایم.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.