فاسبندر، فاکس و دینکلیج در حال مذاکره برای پیوستن به The Wild Bunch

18 May 2019 - 12:00

به نقل از پایگاه خبری ددلاین، مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، جیمی فاکس (Jamie Foxx) و پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) وارد مذاکره با کمپانی برادران وارنر شده‌اند تا به بازسازی The Wild Bunch (این گروه خشن) بپیوندند. مل گیبسون (Mel Gibson)، فیلم‌ساز جنجالی هالیوود، پشت دوربین این فیلم می‌رود تا کارگردانی و نویسندگی آن را عهده‌دار باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم اصلی The Wild Bunch به کارگردانی سم پکینپا (Sam Peckinpah) درباره گروه پا به سن گذاشته‌ای از قانون‌شکنانی بود که به دنبال امتیاز بزرگ آخر آمریکا غربی هستند درحالیکه عصر صنعتی بر آن‌ها چیره می‌شود. آن‌ها تحت تعقیب نیروی قانونی به رهبری هم‌دست سابق‌شان قرار می‌گیرند. پکینپا فیلم‌نامه کار را به همراه والون گرین (Walon Green) نوشت.

ویلیام هولدن (Wiliam Holden)، ارنست بورگناین (Ernest Borgnine)، رابرت رایان (Robert Ryan)، ادموند اوبرایان (Edmond O’Brien)، وارن اوتس (Warren Oates)، جیمی سنچز (Jaime Sanchez) و بن جانسون (Ben Johnson) بازیگران فیلم اصلی بودند.

کمپانی برادران وارنر حدود ۹ سال است که می‌خواهد این فیلم را بازسازی کند و اولین تلاشش برای این مهم سال ۲۰۱۱ با برایان هلجلند (Brian Helgeland) و سپس تونی اسکات (Tony Scott) بود که بخاطر خودکشی کارگردان متوقف شد.

آخرین فیلم گیبسون Hacksaw Ridge بود که به موفقیت تجاری و انتقادی بالایی دست یافت و توانست ۱۷۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و شش نامزدی اسکار و دو جایزه برای بهترین صداگذاری و ویرایش به ارمغان بیاورد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.