بازیگر فیلم Alita: Battle Angel به درام کمدی The Bang Bang Girls پیوست

18 May 2019 - 13:00

رُزا سَلِزار (Rosa Salazar) که به تازگی در فیلم سایبرپانک Alita: Battle Angel «آلیتا: فرشته جنگ» حضور داشت، تهیه‌کنندگی اجرایی و بازی در فیلم درام کمدی The Bang Bang Girls را برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لورن شَکر (Lauren Schacher) نویسندگی فیلمنامه را برعهده داشته و اولین کارگردانی خودش را با این فیلم تجربه می‌کند، که داستان یک دانش‌آموز دبیرستانی موفق و دو دوست صمیمی‌اش را دنبال می‌کند که معلم شیمی جدیدشان (سَلِزار) را برای تشکیل یک گروه مخفی استخدام می‌کنند.

سَلِزار بیشتر برای بازی در فیلم Bird Box «جعبه پرنده»، فرنچایز The Maze Runner «دونده هزارتو» و The Divergent Series: Insurgent «سنت‌شکن: شورشی» شناخته می‌شود. او به زودی در سریال Undone محصول آمازون حضور خواهد داشت.

شَکر قبلا نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی درام کمدی Bailey & Darla با بازی بریتانی اسنو (Brittany Snow) و سم ریچاردسون (Sam Richardson) بوده است.

برانوین کورنلیوس (Bronwyn Cornelius) و استفان نویکی (Stefan Nowicki) تهیه‌کنندگی فیلم The Bang Bang Girls را برعهده دارند. تولید این فیلم از پاییز آغاز خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.