حضور گلن کلوز و میلا کانیس در درام Four Good Days

18 May 2019 - 17:07

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، برنده سه بار جایزه گلدن گلوب: گلن کلوز (Glenn Close) و میلا کانیس (Mila Kunis) برای بازی در نقش‌های اول درام جدید Four Good Days (چهار روز خوب) به کارگردانی رودریگو گارسیا (Rodrigo Garcia) قرارداد بسته‌اند. پس از همکاری در درام  Albert Nobbs (آلبرت نابس) در سال ۲۰۱۱ که برنده جایزه نیز شد، این پروژه دومین همکاری کلوز و گارسیا به شمار می‌رود. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

کلوز که هفت مرتبه نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، بیشتر به علت نقش‌آفرینی‌های تحسین شده‌اش در The World According to Garp (جهان براساس گارپ) (۱۹۸۳)، The Big Chill (سرمای بزرگ) (۱۹۸۴)، The Natural (طبیعی) (۱۹۸۵)، Fatal Attraction (جذابیت مخرب) (۱۹۸۸)، Dangerous Liaisons (روابط خطرناک) (۱۹۸۹)،Albert Nobbs (آلبرت نابس) (۲۰۱۱)،و فیلم جدید The Wife (همسر) (۲۰۱۷)شهرت دارد. و به عنوان بهترین بازیگر زن در فیلم The Wife موفق به دریافت جوایز گلدن گلوب، SAG، و Critics’ Choice شد.

کانیس نخستین نامزدی جایزه گلدن گلوب خود را به عنوان بهترین بازیگر زن نقش مکمل مدیون ایفای نقش لیلی در Black Swan (قوی سیاه) ساخته دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky) می‌باشد. به‌علاوه با بازی در فیلم‌های کمدی بسیاری از قبیل Forgetting Sarah Marshall (فراموش کردن سارا مارشال)، Date Night (شب قرار)، Friends With Benefits (دوستان پرفایده)، Ted (تد)، Bad Moms (مادرهای بد) و The Spy Who Dumped Me (جاسوسی که مرا ترک کرد) نیز به شهرت بیشتری رسیده است.

بر اساس مقاله الی ساسلو (Eli Saslow) در مجله Washington Post، فیلم Four Good Days روایت‌گر داستان صریح و بی‌پرده ای از سوءاستفاده جسمی است، که داستان مادری به نام دب (با بازی کلوز) را بازگو می‌کند که به منظور جبران بدرفتاری جسمی، به دخترش مولی (با بازی کانیس) در کارهایش به مدت چهار روز مهم کمک می‌کند. و این باهم بودنشان پس از یک دوری و رنجش طولانی مدت، نه تنها باعث بهبود زخم‌هایی می‌شود که به هم وارد کرده‌اند، بلکه فرصتی برای ابراز عشق پیچیده و اساسیشان به هم‌دیگر نیز می‌شود.

فیلم‌نامه پروژه نوشته مشترک ساسلو و گارسیا است، که خود گارسیا از طریق کمپانی فیلم‌سازی اش: Indigenous Media تهیه‌کنندگی پروژه را نیز برعهده دارد. مارینا گراسیک (Marina Grasic) و جای خانا (Jai Khanna) از طرف کمپانی Oakhurst Entertainment به همراه جان آونت (Jon Avnet) و جیک آونت (Jake Avnet) از طرف کمپانی Indigenous Media از تهیه‌کنندگان دیگر پروژه به شمار می‌روند. امورات فروش بین المللی فیلم نیز بر عهده کمپانی Capstone و Productivity Media می‌باشد، در حالی‌که امورات مادی پروژه را کمپانی Oakhurst بر عهده گرفته است. به‌علاوه کمپانی‌های Productivity و Capstone از تهیه‌کنندگان اجرایی نیز می‌باشند.

تصویربرداری اصلی فیلم در ماه سپتامبر در لس‌آنجلس کلید خواهد خورد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.