تاریخ اکران ریبوت Mortal Kombat اعلام شد

20 May 2019 - 14:00

زمان بازگشت به صحنه مرموز کشت و کشتارهای فراوان فرا رسیده و اکنون تاریخ اکران ریبوت اقتباسی فیلم جیمز وان، Mortal Kombat، پنجم مارس ۲۰۲۱ اعلام شده‌ است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم به کارگردانی سیمون مک‌کوید (Simon McQuoid) و فیلم‌نامه‌ای از گرگ روسو (Greg Russo) در کشور استرالیا، سرزمین وان، ساخته می‌شود که فیلم‌برداری‌اش از اواخر امسال آغاز می‌گردد.

وان در بیانیه‌ای اظهار داشته:

خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام که فیلم دیگری مانند Mortal Kombat بعد از تجربه فیلم‌برداری آکوامن، در استرالیا ساخته می‌شود. می‌توانیم جنوب استرالیا و لوکیشن‌های فوق‌العاده‌اش و استعداد هنری آن را بکار گیریم. این کشور برای این پروژه فانتزی و اکشن مناسب است.

وان قبلا درباره این فیلم گفته بود:

هدف اصلی در اینجا تلاش و انجام کار درست است.نمی‌خواهم عجله کنم. بنابراین صبر می‌کنیم تا مطمئن شویم که مسیر درست را می‌رویم. فکر می‌کنم این مهم‌تر از عجله کردن و ساخت چیزی است که کسی دوست ندارد. من عاشق شخصیت‌ها هستم. فکر می‌کنم آن‌ها شخصیت‌های رنگی هستند. این فیلم فوق‌العاده‌ای مانند اژدها وارد می‌شود است. این فیلم، نسخه فانتزی بازی ویدئویی Enter the Dragon است.

اولین بازی ویدئویی را Midway Games ساخت و در سال ۱۹۹۲ منتشر کرد. خط داستانی آن، دامنه گسترده‌ای از جنگجویان را نشان می‌داد که از ۱۸ قلمرو و سرزمین مختلف در مقابل یکدیگر در تورنمنت حماسی رقابت می‌کردند. چند دنباله بعد از بازی اصلی ساخته شد و Mortal Kombat 11 ماه گذشته منتشر شد.

دو فیلم Mortal Kombat اکران شده‌اند که اولی عنوان Mortal Kombat به کارگردانی پل دابیلو اس اندرسون (Paul W.S. Anderson) داشت و سال ۱۹۹۵ اکران شد. دو سال بعد، دنباله آن، Annihilation، ساخته شد که راه را برای دو سریال تلویزیونی Defenders of the Realm و لایواکشن Konquest هموار ساخت.

فیلم جدید Mortal Kombat درباره قهرمان مردی است که وارد تورنمنت درون بعدی می‌شود و در نتیجه این تجربه به پتانسیل واقعی خود می می‌برد.

این فیلم قرار است ۵ مارس ۲۰۲۱ همزمان با اقتباس جدید سونی از اسباب‌بازی کلاسیک Mattel و فرنچایز کارتونی Masters of the Universe و فیلم بدون عنوان یونیورسال ایونت پیکچرز و انیمیشن خانوادگی فاکس، Nimona، اکران شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.