قول دواین جانسون مبنی بر حماسی بودن فیلم Jungle Cruise محصول دیزنی

21 May 2019 - 09:00

دواین جانسون (Dwayne Johnson) بازیگر فیلم Jungle Cruise «جانگل کروز» قول داده وقتی این فیلم محصول دیزنی (Disney) و به کارگردانی ژاومه کویت سرا (Jaume Collet-Serra) در سینماها اکران شود شاهد یک ماجراجویی حماسی باشیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جانسون با انتشار تصویری از پشت‌صحنه‌ی این فیلم با حضور کویت سرا و امیلی بلانت (Emily Blunt)، این کارگردان صاحب سبک را تحسین کرده و Jungle Cruise را یک ماجراجویی تاریخی خطاب می‌کند. جانسون همچنین گفته شخصیت او یعنی کاپیتان فرانک، به شدت شخصیت لیلی با بازی بلانت را اذیت می‌کند.

فرانک در ماموریتی برای پیدا کردن درختی با قدرت شفادهندگی لیلی و برادرش (با بازی جک وایتهال (Jack Whitehall)) را هدایت می‌کند. آن‌ها در این مسیر مجبور می‌شوند با رقیبی با بازی ادگار رامیرز (Edgar Ramirez) و یک کاوشگر آلمانی رقابت کنند.

کویت سرا کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از جان رکوآ (John Requa)، گلن فیکارا (Glenn Ficarra) و مایکل گرین (Michael Green) برعهده دارد. دنی گارسیا (Dany Garcia)، هیرام گارسیا (Hiram Garcia)، جان دیویس (John Davis)، جان فاکس (John Fox) و اسکات شلدون (Scott Sheldon) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم Jungle Cruise در تاریخ ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۹۹) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.