گیشه ضعیف سینما در ماه رمضان باوجود نیم‌بها شدن بلیت

13 May 2019 - 18:00

در حالی که بلیت سینما در سانس‌های پیش از افطار در طول ماه رمضان نیم بها اعلام شده و طرح اکران افطار تا سحر هم در حال اجراست، مدیر پردیس سینمایی آزادی از فروش فیلم‌ها در این ماه ابراز نگرانی کرده و گفته تماشاگران از فیلم‌ها استقبال نکرده‌اند.

رضا سعیدی پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شرایط فروش فیلم‌ها و ارزیابی‌اش از گیشه ماه مبارک رمضان توضیح داد:

«از مجموع فیلم‌هایی که در حال اکران هستند، سه فیلم که دو تا از آنها اکرانشان پیش از ماه رمضان آغاز شده، مثل «متری شیش‌ونیم»، «تگزاس» و «سامورایی در برلین» نسبت به بقیه فیلم‌ها فروش بهتری داشته‌اند. البته فیلم سینمایی «نبات» هم از نظر فروش گیشه بین دیگر فیلم‌هایی که از ابتدای ماه رمضان روی پرده رفته‌اند، فروش خوبی داشته است.»

او در ادامه گفته است:

«متاسفانه فروش گیشه بقیه فیلم‌ها به قدری ضعیف است که آدم احساس نگرانی می‌کند زیرا بالاخره هزینه‌ای برای ساخت فیلم‌ها شده و باید اکران شوند اما آنطور که انتظار داشتیم از آنها استقبال نشده است. نکته اینجاست که چیدمان فیلم‌ها برای ماه رمضان بد نیست بلکه یکی از علت‌های ضعف فروش در سینماها، تبلیغات بسیار کمی است که انجام شده است. در واقع اطلاع‌رسانی خوبی صورت نگرفت و اکثر مردمی که به سینما مراجعه می‌کنند اطلاع ندارند که بها بلیت در سینماها تا افطار نیم‌بها است.»

این مدیر سینمایی اضافه کرد:

«وقتی قرار است طرحی اجرا شود همراهش باید اطلاع‌رسانی هم وجود داشته باشد تا مردم بتوانند درست تصمیم بگیرند. این اطلاع رسانی کارکرد درستی نداشته و مردم نمی‌دانند که می‌توانند فیلم‌ها را تا پیش از اذان به صورت نیم‌بها ببیند.»

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.