قسمت آخر فصل هشتم Game of Thrones رکورد پربیننده‌ترین قسمت کل سریال و HBO را زد

21 May 2019 - 13:00

شاید سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) تمام شده باشد اما تاثیر آن روی تاریخ تلویزیون بعد از قسمت آخر سریال در روز یکشنبه باقی مانده، چون این قسمت رکورد پر بیننده‌ترین قسمت شبکه HBO را زد. شبکه HBO همان شب با قسمت آخر سریال Barry نیز رکورد قابل توجهی برجای گذاشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تعداد بینندگان قسمت آخر بازی تاج و تخت همانند حاشیه‌های پیرامون خط داستانی فیلم بالا بود، طوری که تعدادی از طرفداران سریال قبل از پخش قسمت آخر نامه‌ای امضا کرده بودند تا فصل آخر مجدد ساخته شود. گرچه اشتباهات کوچک و بزرگ این فصل باعث قضاوت‌های شدید سریال توسط مخاطبین شده اما تعداد بازدید‌های سریال چیز دیگری می‌گوید. در حقیقت، تعداد بینندگان قسمت آخر به حدی بالا بود که به سختی می‌توان گفت این شبکه بتواند به چنین رکوردی دست یابد.

شب گذشته، ۱۹.۳ میلیون نفر سریال بازی تاج و تخت را از طریق شبکه HBO تماشا کردند، در حالیکه رکورد قبلی ۱۳.۴ میلیون نفر بود. این میزان نه تنها رکورد بالایی برای سریال است بلکه تاج پر بیننده‌ترین قسمت را از آن بازی تاج و تخت کرد.

قسمت آخر این سریال از قسمت اول فصل ۴ سریال The Sopranos که ۱۷ سال پیش پخش شد، پیشی گرفته است. یکشنبه شب، شب بزرگی برای HBO بود درحالیکه کمدی تاریک Barry نیز با ۲.۷ میلیون مخاطب رکورد زد. گرچه رکورد پایین سریال Barry بخاطر پخش سریال بازی تاج و تخت است.

حالا که بازی تاج و تخت به پایان رسیده، همه یک سوال دارند: چطور HBO می‌تواند مجدد به همچین رکوردی دست یابد؟ این شبکه به لطف اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به توسعه و گسترش زیادی دست یافته است.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.