تاریخ اکران سری چهارم جان ویک اعلام شد

21 May 2019 - 13:30

درست یک روز بعد از فروش فوق‌العاده John Wick: Chapter 3 – Parabellum در باکس‌آفیس آخر هفته و افتتاحیه ۵۷ میلیون دلاری، استودیو لاینزگیت اعلام کرد سری چهارم این فیلم نیز ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این استودیو ۲۱ مه ۲۰۲۱ را برای اکران سری چهارم جان ویک در نظر گرفته است. این خبر ابتدا بصورت پیام به طرفدارانی که مایل به دریافت اخبار جان ویک هستند، اعلام شد. کیانو ریوز (Keanu Reeves) در نقش آدم‌کش اصلی اما بازنشسته سابق به Parabellum باز می‌گردد که باید از دست قاتلین بین‌المللی که مثل سایه دنبالش هستند، فرار کند. ویک با جایزه ۱۴ میلیون دلاری که برای سرش تعیین شده باید در خیابان‌های نیویورک با قاتلین بی‌رحم و بی‌باک خود بجنگد.

جزئیات دیگری درباره سری چهارم این فرنچایز منتشر نشده جز اینکه Parabellum، ریوز را به آدم‌کشی تبدیل کرده که بعد از گلوله خوردن عصبانی است و از سقف ساختمان بلندی به پیاده رو می‌پرد.

سری سوم جان ویک نمرات مثبتی دریافت کرده و توانسته امتیاز ۸۸ درصدی راتن تونیتوز را بدست آورد و با وجود اکران Avengers: Endgame، صدرنشین باکس‌آفیس این هفته شد. این سری نسبت به سری‌های قبلی عملکرد بهتری داشت، جاییکه جان ویک ۲۰۱۴ فقط ۱۴.۴ میلیون دلار و جان ویک ۲۰۱۷ تنها ۳۰.۴ میلیون دلار در افتتاحیه‌های خود فروختند.

تنها فیلمی که همزمان با سری چهارم جان ویک اکران خواهد شد، Super Pets محصول دی‌سی است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.