پیوستن آن هچ و توماس جین به فیلم علمی-تخیلی Salvage

21 May 2019 - 15:00

آن هچ (Anne Heche) و توماس جین (Thomas Jane) در فیلم اکشن علمی-تخیلی Salvage (نجات) به کارگردانی شین داکس تیلور (Shane Dax Taylor) نقش‌آفرینی خواهند کرد. فیلم‌نامه را نیز تیلور و چاد لاو (Chad Law) (فیلم Hero Wanted (قهرمان خواسته شده)) با هم نوشته‌اند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

معرفی این پروژه جدید در جشنواره فیلم کن توسط کمپانی Wonderfilm Global صورت گرفته است.

فیلم ‌Salvage داستان دو زوج در آمریکای پس از آخرالزمان را روایت می‌کند، که در حالی‌که خانه‌ قایقیشان در حال به زیر آب رفتن است، تلاش و تقلا می‌کنند تا خود را نجات بدهند: در چنین فضایی همه به دنبال نجات خود هستند، هیچ چیز آن طور که باید باشد نیست و خشونت چیز عادی جدیدی شده است. هر یک از کاراکترها ابعادی از خودشان را کشف می‌کنند که هرگز از وجودش در خود خبر نداشتند، ابعادی از شهامت و ابعادی از خشونت.

استیون اشنایدر (Steven Schneider) و تیلور از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. و استوآرت ماناشیل (Stuart Manashil)، کورکی تیلور (Corky Taylor)، جف بولر (Jeff Bowler) و برت ساکسون (Bret Saxon) تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند.

اندی لیون (Andy Lyon) : رئیس کمپانی Wonderfilm Global در مورد این فیلم گفت:

ما از این‌که Salvage را برای اولین بار در جشنواره کن معرفی کردیم خوشحال هستیم. این فیلم با تیم بازیگران درجه یکش، فیلم‌نامه جذابش، و تیم واقعا برجسته اش در پشت دوربین و در جلوی دوربین، در ژانر خودش سطح جدیدی از کار را ارائه خواهد کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.