هیلی استاینفیلد به فیلم کمدی رمانتیک Voicemails for Isabelle پیوست

21 May 2019 - 16:00

هیلی استاینفیلد (Hailee Steinfeld) در فیلم کمدی رمانتیک Voicemails for Isabelle «پیام‌های صوتی برای ایزابل» محصول سونی نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شارون مگوایر (Sharon Maguire) کارگردان فیلم‌های Bridget Jones’ Diary «خاطرات بریجت جونز» و Bridget Jones’ Baby «بچه‌ی بریجت جونز» در حال مذاکره برای کارگردانی این فیلم است.

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم مشخص نیست، اما فیلمنامه‌ی نوشته شده توسط لیا مک‌کندریک (Leah McKendrick) این‌طور توصیف شده: یک کمدی رمانتیک قرن ۲۱ با حضور زنی جوان که در حال قرار گذاشتن با پسرهای مختلف است.

استاینفیلد به تازگی در فیلم Bumblebee «بامبلبی» اسپین‌آف سری Transformers «تبدیل‌شوندگان» حضور داشته و صداپیشگی شخصیت اسپایدر-گوئن را هم در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» برعهده داشته است.

فیلم Bridget Jones’ Diary ساخته‌ی مگوایر که از روی رمانی نوشته‌ی هلن فیدلینگ (Helen Fielding) اقتباس شده بود، یکی از فیلم‌های خاص در ژانر کمدی رمانتیک به حساب می‌آید. مگوایر همچنین کارگردانی فیلم Incendiary با بازی میشل ویلیامز (Michelle Williams) و ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) را برعهده داشته است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.