تصاویر و پوسترهای جدید Doctor Strange منتشر شد، جزئیاتی جدید در مورد شخصیت‌های فیلم

30 September 2016 - 10:00

فاز سوم دنیای سینمایی مارول شروع شده‌است و محصول پیش روی این استودیو، یعنی Doctor Strange با برداشتن ممنوعیت گزارش از صحنه فیلم‌برداری خود، تیتر اخبار را به خود اختصاص داده‌است. با این وجود این فیلم هنوز هم اسرار بسیاری را برای به نمایش گذاشتن دارد. حال در این مرحله، استراتژی بازاریابی مارول در حال تغییر است، از انتشار اخبار و احتمال حضور شخصیت‌های جدید (بندیکت کامبربچ در مصاحبه‌ اخیر خود اشاره‌ای زیرکانه به حضور شخصیت illuminati داشت) تا تبلیغ آن به عنوان فیلمی که حتما باید آن را تجربه کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مارول قطعا می‌داند که چگونه طرفداران خود را راضی نگه دارد. با نزدیک شدن تاریخ اکران این فیلم، استودیو با انتشار تبلیغات تلویزیونی گسترده، نمایش تریلر جدید، معرفی اسباب بازی و سایر محصولات گوناگون مانند تقویم‌هایی با علائم و عکس‌های شخصیت اصلی بر روی آنها، توجهات را هرچه بیشتر به سمت این فیلم جلب کرده‌ و بازار را برای اکران آن آماده کرده‌است. در این میان، این استودیو تصاویر بسیاری را نیز که شامل پوسترهای جدید فیلم برای نمایش آی‌مکس و عکس‌هایی از پشت صحنه فیلم است، منتشر کرده‌است.

با کلیک بر روی تصاویر آنها را در انداره واقعی ببینید:
doctor-strange-kaecilius-mads-mikkelsen-character-poster

doctor-strange-ancient-one-tilda-swinton-character-poster

doctor-strange-movie-poster-benedict-wong

doctor-strange-movie-imax-poster

doctor-strange-cumberbatch-behind-scenes

doctor-strange-cumberbatch-baron-mordo-ejiofor

doctor-strange-chiwetel-ejiofor-baron-mordo

doctor-strange-ancient-one-baron-mordo

doctor-strange-cumberbatch-director-derrickson

doctor-strange-cumberbatch-rachel-mcadams

doctor-strange-cumberbatch-scott-derrickson

در این تصاویر شخصیت Kaecilius را با بازی مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) می‌بینیم که به عنوان «مرد ایده‌ها» توسط کارگردان فیلم و رئیس کمپانی مارول، کوین فیج توصیف شده‌است. همچنین در این تصاویر کاراکتر The Ancient One با بازی تیلدا سوینتون (Tilda Swinton) را می‌بینیم، شخصیتی مرموز که دکتر را برای تبدیل شدن به جادوگر اعظم تعلیم خواهد داد. در ادامه Baron Mordo با بازی چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) را می‌بینیم که در این فیلم به عنوان جادوگری قدرتمند در کنار دکتر حضور خواهد داشت ولی این طور که مشخص است، شخصیت او در ادامه دنیای سینمایی مارول تاریک‌تر خواهد شد. طرفداران دنیای کامیک به طور کامل با این شخصیت آشنایی دارند. شخصیت بعدی وانگ با بازی بندیکت وانگ (Benedict Wong) است، یکی دیگر از یاران استرنج که در امر آموزش با او همکاری خواهد داشت و در ادامه تبدیل به دستیار او خواهد شد. در پوستر دیگر کریستین پالمر یا پرستار شب با بازی ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) را می‌بینیم، او جزو معدود شخصیت‌هایی است که مربوط به گذشته دکتر استرنج است.

هر دوشخصیت وانگ و کریستین پالمر، با ریشه‌های کامیک بوکی خود تفاوت خواهند داشت. در کامیک بوک‌ها، شخصیت وانگ خدمتکار دکتر است ولی در فیلم حالتی مربی مانند دارد. همچنین کریستین پالمر جزو پرستاران شب است (پرستارانی که در درمان ابرقهرمانان تخصص دارند و با آنها در ارتباطند) و در کامیک بوک‌ها با شخصیت‌های Storm و Nightcrawler رو به رو می‌شود ولی در این فیلم او با جهش یافته‌ها سر و کله نخواهد زد، در عوض او در قالب همکار سابق دکتر استرنج ظاهر خواهد شد. این دومین پرستار شبی است که در دنیای مارول معرفی می‌شود. اولین پرستار شب، مربوط به شخصیت کلیر تمپل با بازی روزاریو داوسون (Rosario Dawson) است که در دنیای تلویزیونی مارول در شبکه نتفلیکس او را مشاهده کرده‌ایم.

با وجود جلوه‌های بصری خیره کننده، مجموعه بازیگران بسیار توانمند و معرفی مرزهای جدید جادو و ابعادی نو برای اکتشاف، Doctor Strange قول یک فیلم موفق دیگر را برای دنیای سینماتیک مارول می‌دهد. همچنین معرفی شخصیت جدیدی مانند دکتر استرنج موقعیت‌های منحصر به فرد بسیاری را برای مارول فراهم می‌کند، چرا که دو فیلم آینده انتقام جویان، تا کنون به طور کامل از نظر قهرمانان، به صورت مخفی باقی مانده‌اند.

Doctor Strange در تاریخ ۱۴ آبان امسال، راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.