تاریخ اکران فیلم The Current War با بازی بندیکت کامبربچ مشخص شد

21 May 2019 - 22:00

شرکت ۱۰۱Studios پس از تصاحب موفق حقوق انتشار فیلم The Current War «جنگ جریان» تاریخ اکران جدید این فیلم را اعلام کرده است. این فیلم با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و مایکل شنون (Michael Shannon) بازیگران نامزد اسکار ابتدا در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) اکران محدود خواهد داشت که با اکران عمومی ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) دنبال خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم ابتدا قرار بود نوامبر ۲۰۱۷ اکران شود اما به دلیل مشکلاتی که برای کمپانی هاروی واینستین پیش آمد از تقویم اکران خارج شد. نسخه‌ی جدید فیلم ۱۰ دقیقه کوتاه‌تر از نسخه‌ای است که سال ۲۰۱۷ در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد و البته شامل صحنه‌های جدیدی خواهد بود.

فیلم The Current War با بازی بندیکت کامبربچ در نقش توماس ادیسون و مایکل شنون در نقش جرج وستینگ‌هاوس، داستانی حماسی از رقابتی سنگین بین بزرگترین مخترعان انقلاب صنعتی است که سیستم برقی آن، قرن جدید را روشن کرد. ادیسون با حمایت جی.پی. مورگان دنیا را با روشن کردن منهتن شگفت‌زده می‌کند. اما وستینگ‌هاوس با کمک نیکولا تسلا، متوجه مشکلات مهلک در طراحی جریان مستقیم ادیسون شده است. وستینگ‌هاوس و تسلا، با ایجاد جنگ جریان، همه چیز خود را روی جریان متناوب ریسک می‌کنند.

نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) در نقش نیکولا تسلا، ‌کاترین واترستون (Katherine Waterston)، تام هالند (Tom Holland)، متیو مک‌فیدن (Matthew Macfadyen)، تاپنس میدلتون (Tuppence Middleton) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

آلفونسو گومز رخون (Alfonso Gomez-Rejon) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از مایکل میتنیک (Michael Mitnick) برعهده دارد. باسیل ایوانیک (Basil Iwanyk)، تیمور بکمانبتوف (Timur Bekmanbetov) و هاروی واینستین (Harvey Weinstein) تهیه‌کنندگان و کامبربچ و آدام آکلند (Adam Ackland) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.