ساخت فیلم اقتباسی از بازی Just Cause با همکاری خالق John Wick!

22 May 2019 - 09:56

یک فیلم اقتباسی از مجموعه بازیهای ویدیویی «Just Cause» با همکاری یکی از استعدادهای فرانچایز John Wick «جان ویک» در دست ساخت است. بنا به جزئیاتی که تا کنون منتشر شده است، این فیلم توسط Constantin Film با همکاری درک کولستاد (Derek Kolstad)، خالق سری John Wick، به عنوان نویسنده‌ ساخته خواهد شد. رابرت کولزر (Robert Kulzer) از سری فیلم‌های Constantin  «کنستانتین» و آدریان اسکاری (Adrian Askarieh) از Universe Films نیز، تهیه کنندگان فیلم هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مجموعه بازی Just Cause شامل چهار عنوان متفاوت بازی از نام اصلی آن است که آخرین نسخه‌ی آن یعنی Just Cause 4 چندی پیش منتشر شده است. این بازیها توسط Avalanche Studios و Square Enix خلق شده‌اند و داستان شخصیت ریکو رودریگز (Rico Rodriguez) را دنبال می‌کند که به دنبال یک گروه از تبهکاران موسوم به Black Hand است.

جالب است بدانید کسانی که بر روی این فیلم اقتباسی از بازی ویدیویی Just Cause کار می‌کنند، قبلا هم در این عرصه فعالیت کرده‌اند. اسکاری بعنوان تهیه کننده‌ی فیلم‌های Hitman «هیتمن» بوده است که این فیلم‌ها، پس از بازی‌های منتشر شده از «هیتمن»، که در آن بازیکنان وظیفه داشتند اهدافشان را به روش‌های خاصی بکشند، ساخته شدن . کولزر  یکی از تهیه کنندگان فرانچایز Resident Evil بوده است و همچنین عضو Constantin Film نیز هست.

درحالی که ساخت فیلم از Just Cause، خبری بزرگ برای هواداران این بازی است، این تنها فیلم اقتباسیِ این روزها نیست. سونی یک واحد جدید به نام PlayStation Productions ایجاد کرده است که بزرگترین مجموعه بازیهای پلی استیشن را به سریال‌های تلویزیونی و فیلم تبدیل می‌کند و یکی از آنها مجموعه تلویزیونی Twisted Metal است که بنابر گزارش‌ها در دست ساخت است.

هیچ تاریخ رسمی برای اکران فیلم هنوز مشخص نشده است و خبری نیز از بازیگران آن در دست نیست. انتظار می‌رود که فیلمبرداری این اثر اقتباسی از بازی Just Cause، در سال ۲۰۲۰ آغاز شود.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.