گزارش: سریالی از بازی Twisted Metal توسط PlayStation Productions در دست ساخت است

22 May 2019 - 10:47

سونی اخیرا اعلام کرد که قصد دارد تا تعدادی از محموعه بازیهای ویدیویی‌اش را به فیلم و سریال‌های تلویزیونی تبدیل کند و به نظر می‌رسد که اولین پروژه‌ی آنها نیز مشخص است. بنا بر گزارش‌ها و اطلاعاتی که از خود Sony Pictures داریم و بر طبق صحبت منابع داخلی و حرف‌هایی که از ملاقات‌ها به بیرون درز کرده است، یک مجموعه تلویزیونی از بازی Twisted Metal در حال ساخت است. اگر فرض کنیم این اطلاعات صحت دارند، این اولین پروژه‌ی شناخته شده از PlayStation Productions خواهد بود و به نظر می‌رسد در مسیری که برای آن در هنگام معرفی ترسیم شد، در حال حرکت است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اولین خبر از سریال Twisted Metal، از جانب یک کاربر ResetEra بود که گفت این پروژه توسط تونی وینسی‌کوئرا (Tony Vinciquerra) رئیس و مدیرعامل سونی پیکچرز اعلام شده است. طبق گزارش‌ها، مدیرعامل اجرایی به حضاری که در جلسه بودند گفت که تولید این سریال هم اکنون شروع شده است. اخبار ساخت این سریال تلویزیونی در بسیاری از وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل توئیتر که برای دنبال کنندگان اخبار بازی، منابع معتبری هم به حساب می‌آید، منتشر شده است اما هنوز سونی یک بیانیه‌ی رسمی از ساخت این پروژه منتشر نساخته است.

اگر این خبر واقعی باشد، زمان بندی PlayStation Productions به خوبی با برنامه‌های آینده‌ای که برای پروژه‌های فیلم و سریال آن اعلام شد، همخوانی دارد. روز دوشنبه اعلام شد که PlayStation Productions ساخته شده است تا مناسبت‌ترین اقتباس‌های PlayStation را انتخاب کند. این گروه توسط اسد قزلباش (Asad Qizilbash)، معاون بازاریابی PlayStation سرپرستی می‌شود، و توسط رییس شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی شان لیدن (Shawn Layden)، نظارت می‌گردد.

یکی از اظهار نظرهای لیدن در صحبت‌ با The Hollywood Reporter، احتمالا در مورد سریال Twisted Metal است. حین صحبت در مورد اهداف پروژه‌های PlayStation Production، لیدن گفت که فیلم‌ها و سریال‌های تولید شده توسط آن، به هواداران یک راه دیگر برای ارتباط با شخصیت‌های مورد علاقه‌شان نشان می‌دهد، به ویژه آن بازی‌هایی که سالهاست نسخه‌ی جدید آنها نیامده است. Twisted Metal دقیقا این شرایط را دارد. وی گفت:

ما می‌خواهیم یک شانس به هوادارانمان بدهیم که نقاط ارتباطی بیشتری با فرانچایزهای ما داشته باشند. هنگامی که هواداران ۴۰ تا ۵۰ ساعت بازی را به اتمام می‌رسانند و سه یا چهار سال منتظر دنباله‌ی آن هستند، ما می‌خواهیم جایی را به آنها نشان دهیم که در آن با شخصیت‌هایی که عاشقشان هستند بیشتر تعامل داشته باشند و تکامل آنها را شاهد باشند.

سونی هنوز ساخت سریال است Twisted Metal را تایید نکرده است اما اگر این خبر تایید شود، احتمالا نزدیک انتشار آن خواهد بود.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.