نویسنده سریال Game of Thrones به نویسندگان Lord of Rings پیوست

22 May 2019 - 12:00

برایان کاگمن (Bryan Cogman) در حال معامله یک دنیای فانتزی برجسته با دنیای دیگری است. کاگمن که اخیرا نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را برعهده داشته، قراردادی برای نوشتن فیلم‌نامه سریال جدید Lord of Rings (ارباب حلقه‌ها) با آمازون امضا کرده است. او به همراه تیم نویسندگان این مجموعه، جی‌دی پاین (JD Payne) پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) روی این سریال کار می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آمازون هنوز چیزی در اینباره نگفته و خبر را تایید نکرده است. کاگمن بعد از بستن قرارداد کلی با آمازون در ماه سپتامبر به این سریال می‌پیوندد. او در سریال بازی تاج و تخت، دستیار کارگردان بود و بخاطر شناخت‌اش نسبت به دنیای وستروس نوشته جورج آرآر مارتین شناخته شد. آخرین قسمتی که او برای سریال نوشته، قسمت دوم فصل هشت، A Knight of the Seven Kingdoms، است.

کاگمن یکی از نویسندگان انتخاب شده برای توسعه سریال جدید دنیای بازی تاج و تخت بود اما در ماه آوریل اعلام شد که آن پروژه ساخته نمی‌شود. وی فیلم‌نامه نسخه لایواکشن جدید The Sword in the Stone را نیز نوشته است.

اطلاعات کمی از سریال ارباب حلقه‌ها در دست است جز اینکه خط داستانی جدیدی دارد. سایت خبری ورایتی گزارش ساخت این سریال را نوامبر ۲۰۱۷ اعلام کرد. این سریال را استودیو آمازون با همکاری Tolkien Estate and Trust, HarperCollins و New Line Cinema می‌سازد.

منبع: ورایتی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.