مایکل پنیا به فیلم لایواکشن Tom and Jerry پیوست

22 May 2019 - 13:30

مایکل پنیا (Michael Peña) بازیگر فیلم ابرقهرمانی Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبورک» برای بازی در نقش منفی فیلم ترکیبی لایواکشن/کامپیوتری Tom and Jerry «تام و جری» انتخاب شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم داستان کایلا با بازی کلویی گریس مورتس (Chloë Grace Moretz)، کارمند جدیدی در هتلی عجیب و غریب را دنبال می‌کند که برای به خطر نیفتادن شغلش، تام گربه را استخدام می‌کند تا او را از شر جری موش راحت کند. پنیا قرار است نقش معاون رئیس هتل را بازی کند که به کایلا زور می‌گوید و وقتی کایلا با نبردش علیه موش و گربه مدیریت هتل را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، با او به مشکل می‌خورد.

تیم استوری (Tim Story) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از کیتی سیلبرمن (Katie Silberman)، آپریل پروزر (April Prosser) و کوین کاستلو (Kevin Costello) برعهده دارد.

در این فیلم شاهد حضور تام و جری انیمیشنی و صامت هستیم که شیطنت‌هایشان در دنیای واقعی رخ می‌دهد. این اولین فیلم این سری است که مشابه آن را در Space Jam 2 «هرج‌ومرج فضایی ۲» به تهیه‌کنندگی رایان کوگلر (Ryan Coogler)، ماوریک کارتر (Maverick Carter) و لبرون جیمز (LeBron James)؛ فیلم Scooby Doo «اسکوبی‌دو» با نظارت کریس کلمبوس (Chris Columbus) و فیلم ترکیبی Wile E. Coyote vs. ACME «وایل ای کایوتی در مقابل آکمه» با نظارت کریس مک‌کی (Chris McKay) خواهیم دید.

مورتس چندین پروژه در حال توسعه دارد، که شامل انیمیشن‌های The Addams Family «خانواده آدامز» و Red Shoes and the Seven Dwarfs «کفش‌قرمز و هفت‌کوتوله» و فیلم‌های Shadow in the Cloud «سایه در ابر»، Love is a Gun «عشق یک اسلحه است» و Blood on the Tracks «خون در مسیر» هستند. او به تازگی در فیلم‌های ترسناک Suspiria «سوسپیریا» و درام مهیج Greta «گرتا» حضور داشته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.