کلیپ جدید فیلم Dark Phoenix: سفر افراد ایکس به فضا

22 May 2019 - 14:00

در کلیپ جدید فیلم Dark Phoenix «دارک فینیکس» شاهد سفر X-Men (مردان ایکس) به فضا برای نجات فضانوردان گیرافتاده هستیم. آخرین فیلم فرنچایز X-Men حدود ۱۷ روز دیگر در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم به کارگردانی سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) تهیه‌کننده‌ی ثابت این فرنچایز، پیرامون کامیک‌بوک The Dark Phoenix نوشته‌ی کریس کلرمونت (Chris Claremont) می‌چرخد که در آن جین گری با بازی سوفی ترنر (Sophie Turner) به صورت کامل به ققنوس سیاه تبدیل می‌شود.

در فیلم Dark Phoenix علاوه بر ترنر شاهد بازگشت بازیگران ثابت این فرنچایز یعنی جیمز مک‌آووی (James McAvoy) در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) در نقش مگنتو، جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) در نقش میستیک، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) در نقش بیست، ایوان پیترز (Evan Peters) در نقش کوییک‌سیلور و بازیگران تازه‌وارد یعنی تای شریدان (Tye Sheridan) در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp) در نقش استورم، کودی اسمیت مک‌فی (Kodi Smit-McPhee) در نقش نایت‌کراولر، و جسیکا چستین (Jessica Chastain) در نقش اسمیت هستیم.

این آخرین فیلم فرنچایز X-Men کمپانی فاکس است و به زودی شاهد ریبوت این فرنچایز در دنیای سینمایی مارول خواهیم بود. به همین دلیل طرفداران به شدت منتظر این پایان تلخ و شیرین هستند و حالا کلیپ جدیدی از این فیلم موردانتظار منتشر شده است.

در این کلیپ شاهد آماده شدن گروه برای رفتن به یک ماموریت فضایی هستیم که میستیک آن را یک استخراج ساده خطاب می‌کند. سایکلاپس و کوییک‌سیلور هردو برای این تجربه‌ی جدید هیجان‌زده هستند. وقتی آن‌ها مقصد خود را مشخص می‌کنند، ریون به نایت‌کراولر دستور می‌دهد تا پیتر را به سفینه‌ی دیگر ببرد. وقتی این اتفاق می‌افتد کوییک‌سیلور مسافران درمانده را جمع می‌کند و همراه آن‌ها از آن‌جا خارج می‌شوند.

تبلیغات برای Dark Phoenix پس از تصاحب فاکس توسط دیزنی کاملا تغییر کرده است. فاکس این فیلم را صرفا به عنوان یک فیلم X-Men دیگر تبلیغ می‌کرد اما وقتی دیزنی کنترل را به دست گرفت، تمرکزش را روی این گذاشت تا نشان دهد این آخرین فیلم فرنچایز X-Men سابق است. این شبیه همان کاری است که آن‌ها با فیلم Avengers: Endgame در دنیای سینمایی مارول انجام دادند. دیزنی همچنین کلیپی منتشر کرده که لحظات مهمی از فیلم‌های قبلی فرنچایز X-Men را در خود دارد تا حس نوستالژی طرفداران را برانگیزد.

ماموریت فضایی جایی است که جین در آن کاملا به ققنوس سیاه تبدیل می‌شود. با توجه به کلیپ به نظر می‌آید ریون کنترل کامل اوضاع را به دست گرفته، و با وجود گذشته‌ی تاریکش زیردستانش با این قضیه مشکلی ندارند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.