آنتونی مکارتن و نوشتن یک فیلم‌نامه داستانی به اقتباس از فیلم مستند Three Identical Strangers

22 May 2019 - 14:30

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، فیلم‌نامه‌نویس نامزد دریافت جایزه اسکار: آنتونی مکارتن (Anthony McCarten) به اقتباس از فیلم مستند Three Identical Strangers (سه غریبه یکسان)، فیلم‌نامه یک فیلم سینمایی داستانی را خواهد نوشت. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم مستند Three Identical Strangers داستان واقعی و جذاب سه انسان کاملاً غریبه به نام‌های رابرت شافران (Robert Shafran)، دیوید کلمن (David Kellman)، و ادی گالاند (Eddy Galland) را روایت می‌کند که ناخواسته متوجه می‌شوند سه قلوهای یکسانی بوده‌اند که در بدو تولد از هم جدا شده‌اند. این فیلم مستند موفق که در نیویورک و لانگ آیلند اتفاق می‌افتد، به بررسی این موضوع می‌پردازد که چطور پیوند مجدد و خوشایند این سه برادر پس از ۱۹ سال، آن‌ها را به شهرتی بین‌المللی می‌کشاند و چه وقایع عجیب غریب و ناراحت کننده‌ای را هم به همان میزان برایشان رقم می‌زند.

کمپانی‌ Raw، کمپانی Film4، و کمپانی SKE سال گذشته امتیاز تبدیل زندگی شافران و کلمن به یک فیلم سینمایی را به دست آوردند. این فیلم مستند برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ در جشنواره فیلم Sundance اکران شد و برای بهترین قصه‌گویی مستند، برنده جایزه مخصوص هیئت ژوری (Special Jury Prize) گردید. به علاوه علی‌رغم یک اکران کوتاه مدت، در نخستین هفته اکرانش، پرفروش‌ترین فیلم مستند سال شد و به عنوان بهترین فیلم مستند، برنده جایزه DGA و هم‌چنین جوایزی از Critics Choice و National Board of Review نیز شد. نامزد دریافت جایزه BAFTA نیز گردید اما نامزدی دریافت اسکار به عنوان بهترین فیلم مستند را از دست داد.

کمپانی Raw، کمپانی Film4، و کمپانی Sidney Kimmel Entertainment  و به عبارت دیگر مکارتن، کاترین باتلر (Catherine Butler)، دیمیتری دوگانیس (Dimitri Doganis)، سیدنی کیمل (Sidney Kimmel)، و جان پنوتی (John Penotti) از تهیه‌کنندگان این فیلم اقتباسی جدید بی‌نام هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی هم عبارت‌اند از: دنیل باتسک (Daniel Battsek)، اولی مادن (Ollie Madden)، جاش براون (Josh Braun)، دان براون (Dan Braun)، و تام واردل (Tom Wardle).به علاوه اولی مادن از طرف کمپانی Film4، و راس کتز (Ross Katz) و مارک اوکانر (Mark OConnor) از طرف کمپانی SKE ناظران بر پروژه خواهد بود.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.