آندره اوردال به اقتباس از کتاب The Long Walk یک فیلم سینمایی را برای کمپانی New Line کارگردانی خواهد کرد

22 May 2019 - 16:30

کارگردان فیلم Scary Stories to Tell in the Dark (گفتن قصه‌هایی ترسناک در تاریکی): آندره اوردال (André Øvredal) قرار است برای کمپانی New Line یک فیلم سینمایی را به اقتباس از کتاب The Long Walk (پیاده روی طولانی) نوشته استیفن کینگ (Stephen King) کارگردانی کند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

 رمان The Long Walk که نخستین بار توسط خود کینگ در سال ۱۹۷۹ به چاپ رسید، در زمان آینده اتفاق می‌افتد وقتی که ۱۰۰ نوجوان در یک مسابقه سالانه به نام “The Long Walk” شرکت می‌کنند. قوانین ساده این مسابقه به این صورت است که باید سرعتی بیشتر از ۴ مایل در ساعت را حفظ کنی؛ و در صورت دریافت سه بار هشدار در عرض یک ساعت در این زمینه، به ضرب گلوله کشته می شوی. آخرین کسی که باقی می‌ماند می‌تواند هر آن‌چه برای بقیه زندگی‌اش نیاز دارد را به دست آورد. تحت چنین شرایط بی‌رحمانه‌ای، دوستی عمیقی میان پسرها به وجود می‌آید علی‌رغم دانستن این نکته که نجات هر یک از آنها تهدیدی برای زندگی دیگری محسوب می‌شود.

این رمان از زمان انتشارش تا به حال، به عنوان اثری برجسته مطرح بوده است که بازتاب آن‌را می‌توان در سراسر فرهنگ عموم مردم مشاهده کرد. این کتاب با مضامین تکامل یافته اش، اثر برجسته کینگ به شمار می‌رود که تمرکزش معطوف به انسانیت پسرانی است که در اوج سختی‌ها و ناامیدی ها، مانند قهرمانان Stand by Me (کنار من بایست) و IT (آن)، پیروز و سربلند بیرون می‌آیند.

جیمز واندربیلت (James Vanderbilt) فیلم‌نامه‌نویس این پروژه سینمایی و بردلی فیشر (Bradley Fischer) و ویلیام شراک (William Sherak) از تهیه‌کنندگان آن می‌باشند.

اوردال کارگردان تحسین‌شده تریلر معمایی The Autopsy of Jane Doe (کالبدشکافی جین دو) است که برنده جایزه نیز شد. به علاوه فیلم ترسناک دیگرش تحت عنوان Scary Stories to Tell in the Dark بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش و گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) و به تهیه‌کنندگی گیلرمو دل تورو نیز در ۹ام آگوست از شبکه CBS اکران خواهد شد.

علاوه بر The Long Walk، کمپانی New Line ساخت دو اثر دیگر به اقتباس از آثار کینگ را نیز در دست اقدام دارد. یکی از آن‌ها Salem’s Lot است و دیگری It: Chapter Two نام دارد که در واقع دنباله فیلم IT، محصول سال ۲۰۱۷، است که با فروشی معادل ۷۰۰٫۳ میلیون دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما تبدیل شد. فیلم It: Chapter Two در ۶ام سپتامبر اکران می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.